NIBE-SVV

Ik heb geen gebruik gemaakt van een docent. Examenlocatie te Eindhoven is prima. Online leeromgeving heb ik alleen gebruik van gemaakt om vragen te maken/memotrainer. Ik heb het boek besteld omdat... Ik heb geen gebruik gemaakt van een docent. Examenlocatie te Eindhoven is prima. Online leeromgeving heb ik alleen gebruik van gemaakt om vragen te maken/memotrainer. Ik heb het boek besteld omdat ik dan gemakkelijker kan leren door te arceren.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groet, Team NIBE-SVV

Richard François

Reactie NIBE-SVV:

Hi Richards, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Wij willen je bedanken voor het achterlaten van een positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Inhoud opleiding sluiten voor een groot deel niet aan bij mijn beroepspraktijk

Reactie NIBE-SVV:

Hi, dankjewel voor het achterlaten van een review. Vervelend om te lezen dat de opleiding niet volledig aansloot bij jouw beroepspraktijk. Hopelijk heb je er toch wat interessante leermomenten uit... Hi, dankjewel voor het achterlaten van een review. Vervelend om te lezen dat de opleiding niet volledig aansloot bij jouw beroepspraktijk. Hopelijk heb je er toch wat interessante leermomenten uit kunnen halen! Groet, Team NIBE-SVV

Frans

Weet uit het verleden, dat er bijna geen gelijkwaardige vragen uit de online training op het examen terug kwamen. Hoop dat dat nu wel het geval is

Reactie NIBE-SVV:

Hi Frans, bedankt voor het delen van je review. Wij zullen deze feedback met ons meenemen. Neem gerust contact met ons op via één van onze social media kanalen wanneer de vragen nogmaals niet... Hi Frans, bedankt voor het delen van je review. Wij zullen deze feedback met ons meenemen. Neem gerust contact met ons op via één van onze social media kanalen wanneer de vragen nogmaals niet overeen lijken te komen. Groet, Team NIBE-SVV

Hans

Ik heb de opleiding in zijn geheel middels een e-learning afgerond. Kan dus geen oordeel over docenten en voorzieningen/locaties geven.

Reactie NIBE-SVV:

Hi Hans, allereerst willen wij je bedanken voor het achterlaten van een review. Gefeliciteerd met het afronden van de e-learning! Wij zijn benieuwd hoe we onszelf kunnen verbeteren. Deel gerust je... Hi Hans, allereerst willen wij je bedanken voor het achterlaten van een review. Gefeliciteerd met het afronden van de e-learning! Wij zijn benieuwd hoe we onszelf kunnen verbeteren. Deel gerust je feedback in een privébericht via één van onze social media kanalen. Groet, Team NIBE-SVV

Ik vond de lesstof niet goed/volledig aansluiten bij de examenvragen. En ik was niet de enige die deze mening had. Dit zou een incident kunnen zijn maar dit gold ook voor de examenvragen (of dus... Ik vond de lesstof niet goed/volledig aansluiten bij de examenvragen. En ik was niet de enige die deze mening had. Dit zou een incident kunnen zijn maar dit gold ook voor de examenvragen (of dus eigenlijk de lesstof) van Adviseur Inkomen. Zoals ik er nu inzit zal ik de volgende keer een andere aanbieder benaderen. NB. ik heb via een collega de lesstof van een con-collega gezien dat op het eerste gezicht beter aansloot. De opzet van examentrainer met de oefenexamens en memotrainer is wel een pluspunt. Ook de snelheid en beantwoording van een vraag van/door de docent was ook prima.

Reactie NIBE-SVV:

Hi, wij vinden het vervelend om te lezen dat de opleiding niet heeft voldaan aan je verwachtingen. Wij zetten je feedback dan ook door aan onze collega's van de desbetreffende afdeling. Dankjewel... Hi, wij vinden het vervelend om te lezen dat de opleiding niet heeft voldaan aan je verwachtingen. Wij zetten je feedback dan ook door aan onze collega's van de desbetreffende afdeling. Dankjewel voor het delen van je feedback! Groet, Team NIBE-SVV

Ik heb slechts 1x contact gezocht met een docent. Dus ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven. De e-learning voldeed wel aan de verwachtingen. De opleiding sluit in het geheel niet aan op mijn... Ik heb slechts 1x contact gezocht met een docent. Dus ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven. De e-learning voldeed wel aan de verwachtingen. De opleiding sluit in het geheel niet aan op mijn vakgebied. ik ben werkzaam als coach binnen een letselschadeafdeling en geen adviseur richting klanten. Het examen zelf heeft weinig te maken met kennis en is veel meer gericht op begrijpend lezen dan echte kennis. Ik heb naar aanleiding van het eerste niet gehaalde examen gebruik gemaakt van het inzage recht. Dit was een grote telleurstelling, in plaats van dat je inzage krijgt in wat ik fout had gedaan (wilde weten of ik de juiste berekening had toegepast) kreeg ik slechts het juiste antwoord. Dit vind ik onbegrijpelijk. Met mij waren meerdere kandidaten die gebruik maakten van het inzagerecht en met dezelfde teleurstelling huiswaarts keerden. Dit vind in NIBE onwaardig.

Reactie NIBE-SVV:

Hi, bedankt voor het delen van je feedback. Vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad gedurende de opleiding. Wij zullen je feedback doorzetten naar onze collega's van de... Hi, bedankt voor het delen van je feedback. Vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad gedurende de opleiding. Wij zullen je feedback doorzetten naar onze collega's van de desbetreffende afdeling. Groet, Team NIBE-SVV

Anita

Geen contact met leraren of locaties gehad. Deze e-learning was online.

Reactie NIBE-SVV:

Hi Anita, dankjewel voor het delen van je review over de e-learning. Wij vinden het jammer om te zien dat je hier niet tevreden over bent. Deel gerust je feedback met ons via één van onze social... Hi Anita, dankjewel voor het delen van je review over de e-learning. Wij vinden het jammer om te zien dat je hier niet tevreden over bent. Deel gerust je feedback met ons via één van onze social media kanalen. Groet, Team NIBE-SVV

In examen veel reken vragen en in opleiding is dat minimaal; daarom zijn de examens eigenlijk te moeilijk i.v.m wat je geleerd hebt

Reactie NIBE-SVV:

Hi, bedankt voor het delen van je review. Wij zullen je feedback met ons meenemen voor de toekomst. Groet, Team NIBE-SVV

Ilonka

Docenten kan ik niet beoordelen

Reactie NIBE-SVV:

Hi Ilonka, dankjewel voor het delen van je beoordeling. Jammer dat je niet tevreden bent over de opleiding. Groet, Team NIBE-SVV