NIBE-SVV

De trainer nam letterlijk vragen over die ik in de online leeromgeving al had behandeld. de eerste 2 uur van de training waren voor mij dan ook niet erg zinvol omdat ik die informatie al tot me had... De trainer nam letterlijk vragen over die ik in de online leeromgeving al had behandeld. de eerste 2 uur van de training waren voor mij dan ook niet erg zinvol omdat ik die informatie al tot me had genomen in de online leeromgeving van Nibe. Aan het einde hebben we twee vragen behandeld zoals het uitrekenen van de herbouwwaarde meter en had ik nog ruimte voor één vraag over een onderwerp. Echter dacht ik tijdens de training wel, deze had ik ook kunnen geven....

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback en nemen dit uiteraard met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV

De docent was slecht te horen. Dit terwijl de andere cursisten wel te horen waren.
Daarnaast vond ik het storend dat de docent geen camera gebruikte. Nu had ik alleen sheets in beeld. Dit maakte de cursus onpersoonlijk.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback! We nemen je verbeterpunten zeker met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV

Ik vond het examen niet goed aansluiten op de oefenvragen van het studiemateriaal NIBE-SVV. De vragen in het examen waren veel moeilijker dan het oefenexamen. Ook kwamen er heel veel berekeningen... Ik vond het examen niet goed aansluiten op de oefenvragen van het studiemateriaal NIBE-SVV. De vragen in het examen waren veel moeilijker dan het oefenexamen. Ook kwamen er heel veel berekeningen voor (5-6 stuks) terwijl in de training werd aangegeven dat dit niet het geval zou zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je dit met ons deelt. Groet, Team NIBE-SVV

Annette

Interessante materie. Zeker een hoop van geleerd. De online omgeving haperde regelmatig. Dus dat was niet altijd fijn.
met de docenten heb ik geen contact gehad. Omdat ik iets moet vullen om...
met de docenten heb ik geen contact gehad. Omdat ik iets moet vullen om deze evaluatie af te ronden heb ik die 1 ster gegeven.

Bedankt voor het delen van je ervaring, Annette! Groet, Team NIBE-SVV

Angelique

Ik vond het lesmateriaal maar ten dele in orde. De memotrainer en proefexamens worden volgens mij steeds via de computer aangepast waardoor op enig moment de teksten niet meer leesbaar zijn vanwege... Ik vond het lesmateriaal maar ten dele in orde. De memotrainer en proefexamens worden volgens mij steeds via de computer aangepast waardoor op enig moment de teksten niet meer leesbaar zijn vanwege het slechte Nederlands. Daarnaast viel mij tijdens het tentamen op dat daar vragen werden gesteld die in de leeromgeving niet of niet met zoveel woorden aan de orde zijn gekomen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback, Angelique. We waarderen het dat je hierin met ons meedenkt! Groet, Team NIBE-SVV

Geen gebruik gemaakt van leraar, alleen boek gebruikt en examens geoefend.

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Groet, Team NIBE-SVV

Richard

Was zeer nuttig, alleen bleef het examen nog veel te pittig.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaring! Dit waarderen we enorm en nemen we met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV

Reactie NIBE-SVV:

Goed om te horen! Mocht je nog verbeterpunten voor ons hebben, horen we dit graag van je. Groet, Team NIBE-SVV

Henk

Late aanpassing status in DSI register

Bedankt voor het delen van je ervaring! Groet, Team NIBE-SVV

Jacob Peter

De oefen examenvragen sluiten totaal niet aan op het examen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback! Hier gaan we naar kijken. Groet, Team NIBE-SVV