NIBE-SVV

Corrina

Locatie is prima, goede parkeergelegenheid.
Locatie is prima, goede parkeergelegenheid.
Lunch was goed, wel apart dat je die in een lokaal moest opeten en niet in de kantine. Nu moesten we met dienblaadjes van beneden naar boven met de lift.
Lokaal (4.4) zelf was wel benauwd. Het was jammer dat bij het examen de deur eerst openstond waardoor je rumoer op de gang hoorde en er opstart problemen met de examens waren. Hierdoor was het begin van het examen onrustig.

Reactie NIBE-SVV:

We waarderen je feedback en willen je hiervoor bedanken, Corrina! Dit nemen we zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

Jacqueline

De vraag over de docenten is niet van toepassing, omdat ik de cursus online heb gevolgd. Online omgeving prima te doen. Het was echter niet duidelijk wanneer de eerste memo-trainingen zouden komen,... De vraag over de docenten is niet van toepassing, omdat ik de cursus online heb gevolgd. Online omgeving prima te doen. Het was echter niet duidelijk wanneer de eerste memo-trainingen zouden komen, want die kwamen niet. Dit heb ik nagevraagd bij een collega van mij, die daarvoor gebeld had met Nibe.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Jacqueline! Dit nemen we zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

Remco

Prima opleiding! Fijn ook dat we een klein klasje hadden. Docent had enorm veel kennis. Cursisten waren naar mijn mening onvoldoende goed voorbereid. (Inclusief mijzelf)

Punt van...

Punt van aandacht. In de presentaties werden cijfers van 2020 gepresenteerd. Terwijl van ons straks 2021 gevraagd wordt. (Indien ik toets voor april 2022 maak.)

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback, Remco. Dit nemen we zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

Eric

E-learning en online leeromgeving was fantastisch. Docenten niet nodig gehad.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Eric! Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Team NIBE-SVV

Jan

Ik plaats wel de opmerking dat er in de cursus relatief veel fouten/onjuistheden stonden welke ik voor zover mogelijk bij mijn docent heb gemeld.

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit ook al bij de docent hebt gemeld, Jan! Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Groet, Team NIBE-SVV

Bedankt voor je positieve beoordeling! Groet, Team NIBE-SVV

Gerard

Niets

Bedankt voor je positieve beoordeling, Gerard! Groet, Team NIBE-SVV

Chris

Inhoud was goed, het aantal oefenvragen mag misschien wat hoger zijn.

Bedankt voor het meedenken, Chris! Dit waarderen we enorm. Groet, Team NIBE-SVV

Opleiding was informatief en leerzaam

Goed om te horen! Groet, Team NIBE-SVV