NIBE-SVV

Ik heb geen docent geraadpleegd. Ik heb de training Wft zorg gevolgd vanuit het aangeboden materiaal. Ik heb veel geoefend en alle oefenvragen gedaan, net zolang tot ik alle vragen goed had. Daarna... Ik heb geen docent geraadpleegd. Ik heb de training Wft zorg gevolgd vanuit het aangeboden materiaal. Ik heb veel geoefend en alle oefenvragen gedaan, net zolang tot ik alle vragen goed had. Daarna het examen gedaan, met goed resultaat. prima.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groet, Team NIBE-SVV

Esther

Fijne docent, legt goed uit. Virtueel bijwonen is prettig.
Fijne docent, legt goed uit. Virtueel bijwonen is prettig.
Enige minpuntje is dat cursisten elkaar wel goed konden verstaan, maar de trainer niet altijd. Trainer heeft er van alles gedaan om de verbinding goed tot stand te krijgen...aan hem lag het zeker niet.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent over de training, Esther! Bedankt voor het delen van je feedback. Groet, Team NIBE-SVV

Prima! Helder en duidelijk. Les inhoud is ook interessant. Leuk om te leren. Verduurzaming is tenslotte de toekomst. Steeds meer klanten willen hier graag informatie over. Een aanrader!

Dat is hoe we het graag lezen! Bedankt voor je review. Groet, Team NIBE-SVV

Anne-Marie

Allemaal prima, goed om alles weer op te frissen en dieper op de materie in te gaan, sommige materie te diep voor huidige adviesmogelijkheden.
Verder jammer dat het niet doorleidt naar workday...
Verder jammer dat het niet doorleidt naar workday rabo, krijg daar melding dat ik het nog niet behaald heb.

Bedankt, Anne-Marie! Je feedback gaan we zeker meenemen. Groet, Team NIBE-SVV

Ik vond het drie prettige lessen met een leuke docent. Helaas vonden er twee digitaal plaats waarbij het lastiger werd om de focus te houden. Docent heeft wel zijn best gedaan om de lessen online zo... Ik vond het drie prettige lessen met een leuke docent. Helaas vonden er twee digitaal plaats waarbij het lastiger werd om de focus te houden. Docent heeft wel zijn best gedaan om de lessen online zo goed mogelijk te geven.
Ik heb niet de indruk dat alles uit het boek besproken is maar ga er van uit dat docent een selectie maakt van dat wat belangrijk is voor het examen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback! Dat nemen we natuurlijk graag mee. Groet, Team NIBE-SVV

Eelco

Prima voorbereiding op het examen.

Super! Groet, Team NIBE-SVV

Fokelien

Ik heb geen opleiding gevolgd. Dus een oordeel over de docenten kan ik niet geven. De online leeromgeving vind ik top. Fijn dat je op je mobiel de lesstof kunt lezen en direct (examen)vragen kunt... Ik heb geen opleiding gevolgd. Dus een oordeel over de docenten kan ik niet geven. De online leeromgeving vind ik top. Fijn dat je op je mobiel de lesstof kunt lezen en direct (examen)vragen kunt oefenen. Ik vind wel dat er veel (tik)fouten in de vragen staan.

Reactie NIBE-SVV:

Wanneer je (tik)fouten tegenkomt, stuur ze dan gerust door! We kijken er natuurlijk graag naar. Bedankt voor je positieve review, Fokelien. Groet, Team NIBE-SVV

Patrick

Ik heb deze opleiding zelf thuis gevolgd, zonder (online training en/of opleiding) en dat kan best. Het boek met informatie vanuit NibeSVV is helder en uitgebreid. De online oefeningen die je zelf... Ik heb deze opleiding zelf thuis gevolgd, zonder (online training en/of opleiding) en dat kan best. Het boek met informatie vanuit NibeSVV is helder en uitgebreid. De online oefeningen die je zelf kunt doen sluiten goed aan op de leerstof. De online examen oefeningen zijn heel erg prettig en geven de beste voorbereiding op het examen. Gedurende 3 maanden thuis studie en in een keer geslaagd!

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed, Patrick! Gefeliciteerd. Bedankt voor het geven van een positief review. Dat lezen we natuurlijk graag. Groet, Team NIBE-SVV

Gebruik gemaakt van de online module en de zeer handige app om examens te oefenen. Dit was voor mij al ruim voldoende om de stof tot mij te nemen het examen te halen. Prima geregeld verder.

Reactie NIBE-SVV:

Top om te lezen dat je tevreden bent. Dat lezen we natuurlijk graag! Bedankt voor je review. Groet, Team NIBE-SVV

Gerolf

Kundige docenten die de stof goed weten over te brengen.

Fijn om dat te lezen. Bedankt! Groet, Team NIBE-SVV