NIBE-SVV

Marcel

Fijne uren voor het examen waarin je middels oefenvragen feeling krijgt met de materie en de theorie.

Goed om te lezen dat je tevreden bent, Marcel! Groet, Team NIBE-SVV

Abdullah

Ik had een fijne verkorte opleiding gevolg met 3 verschillende cursussen. Docenten zijn op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen en geven recente praktijkvoorbeelden. Dit heeft verzorg voor een... Ik had een fijne verkorte opleiding gevolg met 3 verschillende cursussen. Docenten zijn op de hoogte van de nieuwe ontwikkelingen en geven recente praktijkvoorbeelden. Dit heeft verzorg voor een interactieve cursus.

Reactie NIBE-SVV:

Dat is uiteraard waar we naar streven! Bedankt voor het geven van een review. Groet, Team NIBE-SVV

Sebastiaan

Prima docent, goede leerstof, geen negatieve op- of aanmerkingen.

Zo lezen we het natuurlijk graag! Groet, Team NIBE-SVV

Leonard

Jprima

Bedankt voor het vijf sterren review! Groet, Team NIBE-SVV

Ilona

Prima opleiding

Bedankt voor het geven van een positief review, Ilona! Groet, Team NIBE-SVV

Inie

Prima opleiding om aan PE eisen te voldoen (ook als je niet meer dagelijks bezig bent met vermogen)

Super! Fijn om te lezen dat je tevreden bent, Inie! Groet, Team NIBE-SVV

Helemaal goed!
Ook met voldoende praktijvoorbeelden!
Zeker aan te raden.

Goed om dat te lezen! Bedankt voor het positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Patricia

Het lesmateriaal online veranderd gedurende het jaar dat is erg onoverzichtelijk. Hierdoor heb je het idee dat je lesstof mist als je na april het nog niet hebt gehaald. Dit zou wat duidelijker... Het lesmateriaal online veranderd gedurende het jaar dat is erg onoverzichtelijk. Hierdoor heb je het idee dat je lesstof mist als je na april het nog niet hebt gehaald. Dit zou wat duidelijker mogen. De vraagstelling vond ik ook niet altijd helder. Je kennis wordt getest maar ook je nederlands begrijpend lezen vaardigheid. Ik vind dat erg pittig en hierdoor raak ik vaak in twijfel.

Tjalling

Boek slecht geschreven. Veel bijzinnen, geen voorbeelden. Geen uitwerkingen. Oefenvragen sluiten absoluut niet aan bij examenstof.

Reactie NIBE-SVV:

Jammer om te lezen dat je hier niet tevreden over bent. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen en nemen dit dus ook zeker met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV

Jeanette

Ik vind de opleiding goed. De uitleg en de tekst zijn duidelijk en helder. Alleen ik mis heel veel stof die wel in het examen voor komen maar niet in de opleiding.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback! De desbetreffende afdeling is hiervan op de hoogte gebracht, zodat er naar gekeken kan gaan worden. Groet, Team NIBE-SVV