NIBE-SVV

Judith

Ik vond de memo trainingen wel heel fijn maar moet eerlijk zeggen dat de e learning en het examen niet op elkaar aansloten. Ik heb aanvullende opleidingen ( vragenbank ) moeten gebruiken om het te... Ik vond de memo trainingen wel heel fijn maar moet eerlijk zeggen dat de e learning en het examen niet op elkaar aansloten. Ik heb aanvullende opleidingen ( vragenbank ) moeten gebruiken om het te kunnen halen. de vragen en antwoorden waren erg dubbelzinnig. Ik sta hier niet alleen in maar hoor dit van al mijn collega's.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt dat je ons hier op wijst! De desbetreffende afdeling is hiervan op de hoogte gebracht zodat hier naar gekeken kan gaan worden. Groet, Team NIBE-SVV

Maartje

Er worden altijd erg lastige vragen gesteld. dan ken je de stof goed maar door de vraagstelling ga je nog twijfelen. Dit is al jaren bekend en her klagen veel mensen over maar er wordt niets aan... Er worden altijd erg lastige vragen gesteld. dan ken je de stof goed maar door de vraagstelling ga je nog twijfelen. Dit is al jaren bekend en her klagen veel mensen over maar er wordt niets aan gedaan. Ook krijg je vaak vragen waar je in praktijk niets mee te maken krijgt. de vragen moeten meer gericht zijn of je de stof goed beheerst dan of je goed begrijpend kunt lezen. de vraagstelling is niet juist.
Ik heb geen docent gezien dus daar kan ik geen oordeel over geven. De mensen op de examen locatie waren aardig en behulpzaam.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback! Het is doorgezet naar de desbetreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan gaan worden. Groet, Team NIBE-SVV

Femke

Als je een coachingsvak geeft verwacht ik oefenen van vaardigheden... niet alleen therorie . Verder wel erg vreemd dat je honderden euro betaald voor n paar boekjes die bol com aanzienelijk... Als je een coachingsvak geeft verwacht ik oefenen van vaardigheden... niet alleen therorie . Verder wel erg vreemd dat je honderden euro betaald voor n paar boekjes die bol com aanzienelijk goedkoper zijn, en wat downloads. Buitenproportioneel ! Niet nibe waardig... ook dat je een diploma krijgt van het ncoi... ipv nibe, vind ik onterecht en niet eerlijk...geen reclame: een ncoi diploma en dan ook behoorlijk overprijst . Dank voor de ontbrekende inlichtingen van het nibe hierover. Teleurstellend.

Reactie NIBE-SVV:

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het vak. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring en feedback met ons te delen en nemen dit dan ook zeker met ons mee! Groet,... Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het vak. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring en feedback met ons te delen en nemen dit dan ook zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

Ankie

Lesinhoud sluit maar gedeeltelijk aan bij de te toetsen stof. Vragen, mn de opbouw, zijn totaal anders dan die in de toets.
Kunnen oefenen met uitgebreider casussen met bijlages zou al een stuk...
Kunnen oefenen met uitgebreider casussen met bijlages zou al een stuk schelen.
Na een paar keer oefenen ken je de vragen uit het lesmateriaal uit je hoofd. Geen toegevoegde waarde dus.
Geen contact met docenten gehad.
Het niet in kunnen zien van de fout beantwoordde vragen, maakt dat het lerend vermogen ontbreekt. In de dagelijkse praktijk leer je nl. van je fouten. Bij Nibe-SVV dus niet.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen dit enorm en nemen het dan ook zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

Lizet

Lovend over de docenten en op locaties is alles prima geregeld. Het enige kritische nootje is dat ik heel veel werk aan het maken van een aangifte gehad heb die in een kwartier werd besproken... Lovend over de docenten en op locaties is alles prima geregeld. Het enige kritische nootje is dat ik heel veel werk aan het maken van een aangifte gehad heb die in een kwartier werd besproken waarnaar er een random voorbeeld uit werd gedeeld die geen betrekking op de casus die wij gemaakt hebben had.

Echter ben ik zeer ontevreden over de informatievoorziening over de opleiding vanuit Nibe-SVV. Daarnaast zou e-connect een waardevolle toevoeging aan de opleiding kunnen zijn. Helaas krijgen niet alle docenten de berichten. Het is onduidelijk dat je op zaken kan doorklikken om nog meer informatie te krijgen. Berichten moeten perse per module gestuurd worden. Je kan geen berichten aan alleen de deelnemers versturen. Daarnaast staat er te weinig informatie over hoe de opleiding in elkaar steekt, wanneer je bepaalde zaken klaar moet hebben, wanneer je examen moet doen en bijvoorbeeld dat je moet letten op dat je naam juist is opgegeven(stond bij de examen locatie niet blij, omdat ik mijn naam nog aan moet laten passen, omdat mijn tweede naam er niet bij stond. Op die stress zit je absoluut niet te wachten als je examen wilt doen)

Samenvattend krijgt het ene deel(docenten en les locatie) een 10 en het andere deel(informatievorziening) een 3.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit waarderen we enorm! De verbeterpunten die je opnoemt, nemen we dan ook zeker met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV

Patricia

In het lesmateriaal miste ik informatie die ik kreeg bij mijn WFT toets.
Ik moest een vraag berekenen en ik wist totaal niet hoe.
Verder heb ik geen contact met de docent. Ik vind meer een...
In het lesmateriaal miste ik informatie die ik kreeg bij mijn WFT toets.
Ik moest een vraag berekenen en ik wist totaal niet hoe.
Verder heb ik geen contact met de docent. Ik vind meer een online cursus met materiaal

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback! We waarderen het enorm dat je met ons meedenkt hierin en nemen dit zeker mee. Groet, Team NIBE-SVV

Marian

De opleiding geeft een goed inzicht.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te horen! Mocht je nog verbeterpunten voor ons hebben, horen we dit uiteraard graag van je. Groet, Team NIBE-SVV

Ik heb geen docent gesproken. Online training heeft mijn voorkeur, bevalt prima, ik train op een moment dat het mij uitkomt. Ik vind dat de stof wel erg vergaand is ten opzichte van de kennis die ik... Ik heb geen docent gesproken. Online training heeft mijn voorkeur, bevalt prima, ik train op een moment dat het mij uitkomt. Ik vind dat de stof wel erg vergaand is ten opzichte van de kennis die ik nodig heb voor het uitvoeren van mijn functie.

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te lezen dat de online training je is bevallen. We nemen je feedback ook zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

Leo

De tekst van de opleiding zit vol met engelse termen die dan niet worden uitgelegd of toegelicht. Dat vind ik niet goed. Die komen in de vragen dan weer niet terug.
Dan wordt het bij het...
Dan wordt het bij het beantwoorden van de vragen soms het elimineren van de foute antwoorden en niet het kiezen van het juiste antwoord. Ook vind ik het niveau van de tekst niet aansluiten bij het niveau van de vragen,

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het meedenken, Leo! We waarderen je feedback enorm. Groet, Team NIBE-SVV

Heel theoretisch. Veel zaken kom je in de praktijk niet tegen. Wel prettig met om het Basis-gedeelte te blijven toetsen en op de hoogte te blijven van de veranderingen.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback! Dit nemen we zeker met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV