NIBE-SVV

De lesinhoud was voldoende. Ik heb veel gehad aan de memotraining. Het is alleen jammer dat je deze pas kan starten nadat je alles hebt doorlopen.

Reactie NIBE-SVV:

Dankjewel voor het delen van je feedback. Dit waarderen we enorm! Groet, Team NIBE-SVV

Geen gebruik gemaakt van de docenten. Memotraining vind ik erg fijn om te gebruiken alleen jammer dat je deze pas kan gebruiken nadat je de hele stof hebt doorlopen

Yvonne

Alles prima en duidelijk. Ik gebruik de inhoud vrijwel niet in de praktijk maar hou mijn PE actueel

Bedankt voor het plaatsen van je review! Groet, Team NIBE-SVV

Petra

Het lesmateriaal was prima, ik heb een boekje thuisgestuurd gekregen en daar heb ik uit geleerd. Dat vind ik prettiger dan een e-learning doorlopen. Wat me steeds opvalt is dat er onderwerpen tussen... Het lesmateriaal was prima, ik heb een boekje thuisgestuurd gekregen en daar heb ik uit geleerd. Dat vind ik prettiger dan een e-learning doorlopen. Wat me steeds opvalt is dat er onderwerpen tussen zitten die niet van toepassing zijn op mijn werk. Het zou prettiger zijn als de stof echt alleen over de zorgverzekering zou gaan.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je feedback. Dit waarderen we enorm en nemen we dus ook zeker met ons mee! Groet, Team NIBE-SVV

WFT PE Hypothecair krediet gevolgd, e-learning variant. Stof sluit goed aan bij ontwikkelingen en de praktijk.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaring! Dit waarderen we enorm. Groet, Team NIBE-SVV

Goed door te nemen en mooie oefen opdrachten.
docenten vraag was niet van toepassing maar die keuze was er niet

Reactie NIBE-SVV:

Fijn om te horen! Bedankt voor het achterlaten van een positieve review. Groet, Team NIBE-SVV

Suzanne

Geen mening over docenten, geen contact mee gehad en was ook niet nodig.

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review! Groet, Team NIBE-SVV

Ik heb online geoefend met examens, en zelfstudie vanuit de reader op papier. Daarin mis je dan de links naar externe bijlagen. Da's jammer. Ik ben de eerste keer gezakt, terwijl ik alleen maar... Ik heb online geoefend met examens, en zelfstudie vanuit de reader op papier. Daarin mis je dan de links naar externe bijlagen. Da's jammer. Ik ben de eerste keer gezakt, terwijl ik alleen maar boven de 90% en zelfs vaak 100% scoorde op de oefenexamens. Veel meer kun je niet doen, maar dat was dus toch niet genoeg. Er stond zelfs een fout in , die ik ontdekte na het inzien van mijn eerste examen. Ik heb dat doorgegeven, maar daardoor wel 1 fout op mijn examen. Inmiddels gelukkig geslaagd, maar het zou mij vooraf duidelijker mogen zijn, wat te verwachten op het examen. De vraagstelling is daar toch net anders, waardoor het lijkt alsof je erin stinkt. Ik mag in mijn praktijk niet adviseren, maar alleen informeren. Dus deze opleiding is veel te zwaar ten opzichte van mijn beroepspraktijk.

De training was niet wat ik ervan verwacht had, weinig diepgang. Oefenen met vragen die als in de leeromgeving zaten. Bood geen toegevoegde waarde voor het examen. Gaf juist eerder verwarring op een... De training was niet wat ik ervan verwacht had, weinig diepgang. Oefenen met vragen die als in de leeromgeving zaten. Bood geen toegevoegde waarde voor het examen. Gaf juist eerder verwarring op een aantal punten.

Nadia

Ik boek een klassikale training met aansluitend examen. Tot twee keer toe van te voren gebeld, om bevestigd te krijgen dat ik verder niets hoef te doen voor het examen. Nee, alles is goed zo. Je... Ik boek een klassikale training met aansluitend examen. Tot twee keer toe van te voren gebeld, om bevestigd te krijgen dat ik verder niets hoef te doen voor het examen. Nee, alles is goed zo. Je hoeft niets te doen. Vervolgens is er geen examen, en ook geen oplossing voor die dag. Heel kwalijk, ben al vaak gestrest met examen. En nu al helemaal. Andere keren elders geregeld de PE trainingen, waar het wel goed loopt. Nu had ik spijt dat ik niet gewoon mijn examen had ingepland en meer zelf vragen had geoefend. Dus niet voor herhaling vatbaar, zeker als het zo liep als vandaag.