NIBE-SVV

Ben ziek geweest en kon daardoor niet mee doen aan de training.

Helaas was er geen andere optie beschikbaar, terwijl mijn werk betaalt voor een examentraining.

Slechte service...
Ben ziek geweest en kon daardoor niet mee doen aan de training.

Slechte service als je het mij vraagt.

Vond de opleiding matig. Inloggen alleen mogelijk via een Rabobanklaptop verschrikkelijk, want zo kan je amper leren in de je vrije tijd, of je bent toch eigenlijk aan het werk.
Meer...
Meer proefexamens beschikbaar stellen.

Ik heb geen opleiding met een docent gehad, ik heb zelf de tekst geleerd en ben geslaagd, zonder docenten kan het ook prima.

Geen contact met docenten of mede-studenten gehad, eigenlijk kan ik dat dus niet beoordelen.
Veel taal- en of stijlfouten in de leerstof. Daar blijf ik dan steeds op hangen.
Gebruikte...
Gebruikte terminologie is soms anders dan bij het examen.
Fijn dat je digitaal kunt oefenen en dus bijspijkeren.
Deels bruikbaar voor mijn beroepsuitoefening (schuldhulpverlening), deels ook niet tot helemaal niet. Het behalen van de Wft-basis is echter een eis van mijn werkgever.

Nathan

Opdracht weerhoudt zich niet te de inhoud van de stof en sloot niet aan bij mijn werkzaamheden. Ik denk dat analyseren van het standaard betalingsverkeer van een bibliotheek niet representatief is... Opdracht weerhoudt zich niet te de inhoud van de stof en sloot niet aan bij mijn werkzaamheden. Ik denk dat analyseren van het standaard betalingsverkeer van een bibliotheek niet representatief is voor medewerkers van banken. Ik had verwacht me meer te moeten focussen op:

-Economisch en maatschappelijk belang van betalingsverkeer
-Bancair verwerken van verschillende soorten betalingen
-Pan-europese clearing- en settlementsystemen
-Gemeenschappelijk eurobetalingsgebied
-Gevolgen PSD2

zoals dit ook in de brochure stond, Echter kwam dit niet terug in de moduleopdracht, Daarnaast duurde het een aantal dagen voor mijn vragen beantwoord werden wat mij vertraging heeft opgeleverd in het afronden van de moduleopdracht

Dennis

Het lesmateriaal was veel en veels te summier, Enkel een set vragen welke ook 1:1 in de les worden doorlopen. Pluspunt was dat de docent nog wel een aantal extra vragen behandelde uit haar eigen... Het lesmateriaal was veel en veels te summier, Enkel een set vragen welke ook 1:1 in de les worden doorlopen. Pluspunt was dat de docent nog wel een aantal extra vragen behandelde uit haar eigen collectie welke niet in het lesmaterieel zaten. Maar daar was beperkt tijd voor gezien de voorgaande set. Geen e-learning, geen drills, geen syllabus. Volgende keer zal in deze opzet mijn keuze niet op NIBE-SVV vallen, niks ten nadele van de docente.

Jan

Ik moest best veel correcties over de inhoud doorgeven aan mijn docent. M.a.w. de kwaliteit van de inhoud kan/moet beter.

Kelly

De online leeromgeving was heel prettig om mee te werken, maar de informatie in de tekst en de oefenexamens kwamen niet overeen met het echte examen. Ik heb veel vragen moeten beantwoorden die... De online leeromgeving was heel prettig om mee te werken, maar de informatie in de tekst en de oefenexamens kwamen niet overeen met het echte examen. Ik heb veel vragen moeten beantwoorden die helemaal niet uit de leerstof te halen was. Daarnaast vond ik het erg onhandig dat de examentoezichthouder die in de examenruimte zelf zat nog vragen moest stellen en formulieren met je moest doornemen. Dit moest allemaal fluisterend en was daardoor erg onduidelijk.

Ik vind het feit dat dit examen ieder jaar opnieuw moet worden gedaan erg belastend. Wellicht is het mogelijk om lesstof aan te bieden met alleen de zaken die gewijzigd zijn. Daarnaast zijn de... Ik vind het feit dat dit examen ieder jaar opnieuw moet worden gedaan erg belastend. Wellicht is het mogelijk om lesstof aan te bieden met alleen de zaken die gewijzigd zijn. Daarnaast zijn de meeste vragen niet relevant voor de werkzaamheden die wij doen. Wij werken uitsluitend met professionele klanten maar de training is gericht op retail klanten. Veel onderwerpen van de te leren stof komen helemaal niet voor.

Henk

Wijze van lesmateriaal online is prima. Geen docenten of locaties meegemaakt. Veel lesstof. Voor mij 85 % niet relevant. Dan is het veel en lastig.