NIBE-SVV

Van contact met docenten en voorzieningen/locaties was geen sprake, daarom heb ik deze voor de helft ingevuld (leeg laten mocht niet). De lesinhoud was nuttig, met name de onderwerpen m.b.t. wet-... Van contact met docenten en voorzieningen/locaties was geen sprake, daarom heb ik deze voor de helft ingevuld (leeg laten mocht niet). De lesinhoud was nuttig, met name de onderwerpen m.b.t. wet- en regelgeving. Dit is een prettige update waardoor je weer even up-to-date bent.

Ik vind de vragen van het officiele examen niet overeenkomen met de opleiding van Nibe. Dat zou meer moeten worden angepast want het wijkt te veel af.

De examentraining viel tegen. Op locatie zat ik samen met iemand in de hal te wachten terwijl anderen al naar de zaal waren begeleid.
Vragen die in de stof staan zijn doorgenomen. Verder weinig...
Vragen die in de stof staan zijn doorgenomen. Verder weinig vernieuwends

Cassandra

De e-learing i.c.m. het lesboek was prima. Ik had de lesstof goed onder de knie, dat werd ook bevestigd door de uitkomst van de verschillende proefexamens. Helaas moet ik tot de conclusie komen dat... De e-learing i.c.m. het lesboek was prima. Ik had de lesstof goed onder de knie, dat werd ook bevestigd door de uitkomst van de verschillende proefexamens. Helaas moet ik tot de conclusie komen dat de lesstof en de proefexamens niet aansluiten op het officiële examen. De vraagstelling in het officële examen is zo moeilijk met alleen maar casussen met geen variatie van andere vragen, dat het erop lijkt dat dat bewust wordt gedaan om het mensen op deze manier lastig te maken. Dat vind ik jammer.

Tevens werd er in een webinar aangegeven dat je voordat je begint alle formules etc moest opschrijven, op locatie aangekomen blijkt dat niet te mogen. Dat mag pas wanneer je ook echt bent begonnen. Dit wilde ik nog even meegeven.

Ik hoop dat mijn feedback wordt meegenomen.

WFT Zorg, prima lesmateriaal.
De vragen van 'Toets je kennis" sluiten beter aan op de toets.
Fijn als de vragen van Nibe-SVV hetzelfde geformuleerd worden.
Geen docent gesproken of...
WFT Zorg, prima lesmateriaal.
De vragen van 'Toets je kennis" sluiten beter aan op de toets.
Fijn als de vragen van Nibe-SVV hetzelfde geformuleerd worden.
Geen docent gesproken of gezien

Op de locaties vond ik het zeer vreemd om alle examenkandidaten op een scherm in de wachtruimte ( Voorburg) te zien tijdens hun examen. Naar idee dat later iemand naar jou kan zitten staren terwijl je examen zit doen. Erg vreemd, zeker omdat iedereen al erg zenuwachtig is voor het examen. Een koffieapparaat had ook fijn geweest.

Ik had veel problemen met het juist online inloggen en heb dan ook veel moeten missen. Dit was jammer....

Yvonne

E-learning Wft Zorg gedaan.

Kon goed uit de voeten met de leesstof en deze sloot goed aan bij mijn werk.

Daria

Helaas ging het mis met de examentraining. De laatste les is op 14 december en de examentraining is pas in mei. Het is onmogelijk om de examentraining in mei te volgen, want in april komt een nieuwe... Helaas ging het mis met de examentraining. De laatste les is op 14 december en de examentraining is pas in mei. Het is onmogelijk om de examentraining in mei te volgen, want in april komt een nieuwe versie van het lesmateriaal. Ook zit er veel tijd tussen.

Roel

Ik heb geen docenten gehad. Waar ik erg blij mee was, was de fysieke reader die we ontvingen. Ik lees en leer makkelijker op papier dan op een scherm. De online omgeving was complementair en zeer... Ik heb geen docenten gehad. Waar ik erg blij mee was, was de fysieke reader die we ontvingen. Ik lees en leer makkelijker op papier dan op een scherm. De online omgeving was complementair en zeer nuttig voor het testen of ik de materie beheerste. Zelf had ik graag nog een tweede proefexamen gezien in de omgeving, maar dan ben ik echt met een vergrootglas aan het zoeken om toch iets te vinden wat beter kon.