NIBE-SVV

Rimke

Eerste les viel wat tegen, de twee daarna waren erg interessant en kan ik goed gebruiken in de dagelijkse praktijk!
Wel weinig interactie, dit is ook lastig in een digitale omgeving, maar daar...
Wel weinig interactie, dit is ook lastig in een digitale omgeving, maar daar zijn nog wel mogelijkheden.

De vragen van het examen sluiten niet aan op de stof uit de theorie, of andersom natuurlijk.

Het materiaal sluit opzich goed aan bij de praktijk, ik vond alleen de stof uit het boek wel erg droog opgeschreven. Het zou wat mij betreft wat vlotter beschreven kunnen en mogen worden, wellicht... Het materiaal sluit opzich goed aan bij de praktijk, ik vond alleen de stof uit het boek wel erg droog opgeschreven. Het zou wat mij betreft wat vlotter beschreven kunnen en mogen worden, wellicht met praktijkvoorbeelden of een aantal cases.

Elise

De communicatie/omschrijving vanuit NIBE/SVV had beter gekund (eg. 1. de course omschrijving zei dat het incl. course materials was - wat niet opging voor de GARP boeken die je voor aanvang van de... De communicatie/omschrijving vanuit NIBE/SVV had beter gekund (eg. 1. de course omschrijving zei dat het incl. course materials was - wat niet opging voor de GARP boeken die je voor aanvang van de training nodig hebt. 2. Het was een examen training, dat stond nergens vermeld. dus niemand in de groep had zich goed kunnen voorbereiden. ) Verder heb ik geen opmerkingen voor hoe de training gegeven werd.

Docent erg fijn. Lesmateriaal sluit niet voldoende aan op de vragen die worden gesteld in het examen.

Thea

Ik ben blij dat er zoveel memotraining is en oefenexamens. Hier leer je het meeste van. Wel jammer dat als je dit frequent doet, steeds dezelfde vragen naar voren komen. Ook is uitleg niet altijd... Ik ben blij dat er zoveel memotraining is en oefenexamens. Hier leer je het meeste van. Wel jammer dat als je dit frequent doet, steeds dezelfde vragen naar voren komen. Ook is uitleg niet altijd duidelijk hoe een berekening tot stand komt. Bijv bij berekenen herbouwwaarde moet de ene keer een plus en min van elkaar afgetrokken worden en later een plus en plus niet maar iedere keer apart worden berekend. Het grootste nadeel vind ik dat als je examen hebt gedaan je niet gelijk even krijgt te zien wat je fout en goed hebt gedaan. Je leert hier dus niets meer van. Zou mooi zijn dat bij het inleveren van je examenvragen hetzelfde krijgt als bij de oefenexamens. Gelijk de uitslag en dat je dan nog even door de vragen kunt scrollen wat er fout en goed is gegaan. Hier leer je het meeste van.

Er is een groot niveau verschil tussen de docenten. In sommige gevallen vond ik de persoon niet geschikt als docent. Een punt van aandacht is de presentaties, deze zijn vaak van het jaar ervoor of... Er is een groot niveau verschil tussen de docenten. In sommige gevallen vond ik de persoon niet geschikt als docent. Een punt van aandacht is de presentaties, deze zijn vaak van het jaar ervoor of ouder en niet geactualiseerd. Na inschrijving wordt het handboek compliance professional opgestuurd, terwijl dit tijdens de bijeenkomsten nooit is behandeld.