NIBE-SVV

Ton

Het was voor mij een zeer leerzame en onderhoudende opleiding. Het juridische gedeelte had wat mij betreft nog wat diepgaander gemogen maar wellicht past dat niet bij Licht Letsel. De leergangen... Het was voor mij een zeer leerzame en onderhoudende opleiding. Het juridische gedeelte had wat mij betreft nog wat diepgaander gemogen maar wellicht past dat niet bij Licht Letsel. De leergangen Communicatieve Vaardigheden en Interculturele communicatie waren met name door de (achtergrond van) de docenten enorm leuk en origineel, daar heb ik echt veel van opgestoken. Het valt me op dat iedereen op deze opleiding enorm opziet tegen het assessment maar dat er daar toch maar relatief weinig op wordt getraind. Voor veel van mijn opleidingsgenoten is het voeren van een intakegesprek nieuw omdat zij in hun werk bij verzekeraars daar niets mee te maken hebben (dat doen de experts etc). Al met al een mooie opleiding waar ik met veel plezier op terug kijk.

Sander

De training is top, heel veel aan gehad. Lesstof sluit niet altijd goed aan bij de praktijk.

Goede leerkracht, tempo tijdens de les was lekker vlot. veel aspecten besproken die goed toepasbaar/ herkenbaar zijn vanuit de praktijk.

Carola

Docent heeft veel kennis en kan dit ook op een boeiende manier overbrengen. Theorie en praktijk worden fijn afgewisseld.

Chris

Prima docent, geeft interessante voorbeelden uit de praktijk gekoppeld aan de lesstof.

Helma

E learning dus geen docenten. memotrainer is een perfecte methode mogen wat mij betreft meer vragen in

Simone

Prettige docent. Ruimte genoeg voor vragen van cursisten.

Esther

Het online platform is heel gebruiksvriendelijk. De online docent beantwoord de vragen goed.
Helaas waren een aantal opgaven / teksten verouderd.
Over het algemeen erg tevreden. Vooral...
Helaas waren een aantal opgaven / teksten verouderd.
Over het algemeen erg tevreden. Vooral omdat het prettig leest.