Snelheid/levertijd
Communicatie

Rien

Goede duidelijke site.
Ze komen na, wat ze beloven.

Snelle levering, en op de site is al te zien, of het product op voorraad is of niet.

NVT

Super goede en snelle service. Zondagavond besteld en dinsdag al thuis geleverd in België! En daar nog een gratis T-shirt bij dat ik als militair ook nog eens kan dragen tijdens de dienst. Absoluut... Super goede en snelle service. Zondagavond besteld en dinsdag al thuis geleverd in België! En daar nog een gratis T-shirt bij dat ik als militair ook nog eens kan dragen tijdens de dienst. Absoluut tevreden!

Zeer snel verzonden en geleverd, ook in België.

Bestelde materiaal was goed verpakt, zowel het materiaal individueel als het totaalpakket.

Duidelijke communicatie over de...
Zeer snel verzonden en geleverd, ook in België.

Duidelijke communicatie over de status van het pakket en levertermijn.

Goede verpakking
Goede en duidelijke communicatie.

Nihil

Bryan

Duidelijke site, ook ben ik erg blij met het product aanbodt.

product omschrijving en prijs kwaliteits verhouding, ook vidnt ik product sortatie erg goed op de site.

Geen op/aanmerkingen

OK

Snel contact/reactie.

Site is wat rommelig, als een prioduct niet op voorraad is.

Snelle en goede levering spijtig met het verkeerde artikel maar dat hebben de mensen goed opgelost en hebk alsnog mijn juiste product gekregen

snelle levering

Goed!

Goede hulp. Informele mailtjes, daardoor makkelijk advies

scheltjens christoph

Snelle service

Errol Luiting

NLTactical is een bedrijf wat ik iedereen met de volle 100% aan zal bevelen. Dhr. Wolf heeft naast een fantastisch assortiment ook de kennis om zijn klanten zo goed mogelijk te informeren en te... NLTactical is een bedrijf wat ik iedereen met de volle 100% aan zal bevelen. Dhr. Wolf heeft naast een fantastisch assortiment ook de kennis om zijn klanten zo goed mogelijk te informeren en te voldoen aan hun behoeften daarbij ook gekeken naar financiele situatie. Voor mij is NLTactical de zaak als het gaat om tactical gear.

Assortiment, productkennis, communicatie, inlevingsvermogen, klantvriendelijk.

Vincent Ekkelboom

Niet met medewerker gesproken. Via webshop aangeschaft. Hierdoor in communicatie 3 sterren.

Snelle levering!

Nvt