Snelheid/levertijd
Communicatie

Snelle levering, was echt de volgende dag in huis :-)

Leo

Snelle levering, service en contact met name betreffende nabestelling

Dennis

Uitstekend! Tot zover gaat elke order soepel.

Ja, de gondor multi wrap is aan de binnenkant niet multicam maar gewoon bruin. Dit is erg belangrijk punt wat je niet terug kan vinden bij het product.
tip: betere foto's van gehele...
tip: betere foto's van gehele product,

Marijn Heylen

Heel goed!

Jf Hakkert

Snelle service, erg content mee.

Overzichtelijkheid
Ben k content mee

Negat

Rick

Top levering, 2x wat besteld en 2x gewoon netjes optijd geleverd, helaas had ikbeen order boven de €100,- en kreeg ik geen shirt erbij, dat vond ik wel jammer, voor de rest top!

Ben

Breed assortiment, fijne snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Jammer dat het gratis shirt dat overal vermeld staat niet op voorraad is. Haal dan de aanbieding weg of bied een alternatief.

Onlangs de tacgear smock besteld. levering was supersnel ( 2 dagen van nl naar be ) en de smock is splinternieuw voor een aangename prijsklasse !!!! top kwaliteit.

snel in levering
probleemloos bestellen op site
je word via mail over elke stap op de hoogte gebracht.
goed verpakt
je krijgt eveneels uitleg over retouren.

T. Daman

Enorme snelle levering, ondanks dat ik om half 4 bestelde, toch nog de dag erna binnen. En van wat ik op de site zie hebben ze alleen maar top producten! Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.

Zelf geen ervaring mee, vrienden van mij wel en ze staan altijd klaar voor de klant. Ruilen doen ze ook niet moeilijk over.

Zover nog niet.

Prettig

Lost een probleem direct op.

Zodra producten niet meer op voorraad zijn, graag ook op de website aanpassen om verwarring te voorkomen.