Snelheid/levertijd
Communicatie

Erg goede service en fijne producten!

JohnVK

In korte tijd twee bestellingen gedaan bij NLTactical en beide keren PERFECT afgehandeld! Zeer snel en feilloos geleverd! Ik ben erg tevreden en zal dan ook zeker nog vaker bestellen.

Goede en snelle communicatie, snelle afhandeling van orders.

Jakob

Goede snelle levering per post. Meerdere artikelen besteld en ik ben in Apeldoorn langs gegaan om de artikelen die ik niet wilde te retourneren. Geen probleem. Geld daarvan stond weer snel op mijn... Goede snelle levering per post. Meerdere artikelen besteld en ik ben in Apeldoorn langs gegaan om de artikelen die ik niet wilde te retourneren. Geen probleem. Geld daarvan stond weer snel op mijn rekening. De snugpak die ik heb gehouden viel wat groot maar er was geen andere maat op voorraad. Deze kwam een week later wel binnen, ben die wezen passen en kon de mijne zonder probleem ruilen. Goede service!

Klantgericht en snel.

Prettig, gastvrij

Kennis van zaken

Zo heb ik laastst pouches gekocht alleen was niet zichtbaar hoe de achterzijde hiervan eruit zag, misschien wel handig om dit te laten zien op de website. De 1 vind klik systeem makkelijk de ander... Zo heb ik laastst pouches gekocht alleen was niet zichtbaar hoe de achterzijde hiervan eruit zag, misschien wel handig om dit te laten zien op de website. De 1 vind klik systeem makkelijk de ander niet.

Sander

Super

duidelijke site, snelle verzending

goedkopere verzendkosten zou fijn zijn, en sommige producten missen een product omschrijving

Emile Zilvertand

Zeer goed

Snelle levering van de producten

bertrand

Ze hebben mij gans de tijd op de hoogte gehouden van mijn goederen super

Snel en korect

Niets

Edwin Bethlehem

Maandag Besteld Dinsdag in Huis. Keurig Vepakt. Ik zal in de toekomst hier ook zeker weer gaan winkelen gewoon Perfect

Uitstekende service

Zeer goed

netjes afgehandeld en correct met de betaling

zou niet weten