Snelheid/levertijd
Communicatie

David

Heb een goede ervaring met NL tactical

Spullen vaker in vooraad

Artur Hegemann

Zeer goed! Moest advies hebben over de maat van de jas en kon Clint gewoon opbellen en vragen om de goeie maat! Dat noem ik service. En levering ging super goed en was mooi te traceren.

Zeer tevreden!

Filtertje om artikelen die niet op voorraad zijn weg te filteren.

Top!

Mobiele site geeft voorraadstatus niet aan in het overzicht, scheelt weer klikken.

Eerste keer klant

Klant gerichte service en snelle levering.

Sardan Tas

Geweldig

kan wel iets groter sortiment misschien costum kydex

Marc

Tot vorige week wist ik niet van het bestaan van deze winkel. Ik was al een tijdje op zoek naar een Viper-rugzak. In het verleden had ik die al eens besteld bij een grote speler op SE-gebied. Deze... Tot vorige week wist ik niet van het bestaan van deze winkel. Ik was al een tijdje op zoek naar een Viper-rugzak. In het verleden had ik die al eens besteld bij een grote speler op SE-gebied. Deze kon echter niet binnen normale tijd leveren en communiceerde hier niet over. Dat was al de tweede keer. Nu heb ik gelukkig dit overzichtelijke bedrijf gevonden. Mijn eerste bestelling ging helemaal goed. En snel bovendien. Grote kans dat ik hier vaken fa bestellen.

Het zou ook mooi zijn als dit NLtactical ook baretten in hun assortiment gaan opnemen.

Mike Witte

Top shop, top communicatie. Lekker Hollandse houding en iemand die echt meedenkt, snel communiceert en spullen ook echt verstuurd wanneer hij zegt dat te doen.

Jammer dat ze geen ruimere live openingstijden hebben in de showroom!

Eerste keer klant

Mooi aanbod, snelle levering!

Geweldig!!!