Snelheid/levertijd
Communicatie

Vlad

Geweldig .Snel, vriendelijk en behulpzaam!

Eerste keer klant

Aanvulling voor mijn persoonlijke militaire uitrusting.

Assortiment en voorraad vergroten, dat is mijn enige "irritatie". Meestal heb ik producten die niet voorradig zijn en dat is een beetje hetzelfde gevoel als het defensie bedrijf het weer niet... Assortiment en voorraad vergroten, dat is mijn enige "irritatie". Meestal heb ik producten die niet voorradig zijn en dat is een beetje hetzelfde gevoel als het defensie bedrijf het weer niet heeft. Lastig natuurlijk want je wilt geen overschot hebben op producten, misschien dan een poll eruit gooien welke producten erg geliefd zijn. Verder zeer tevreden altijd.

Zeer goed en profesioneel

Goed en snelle levering

Duidelijke maat omschrijving, broeken

mp

Snelle goede service. Meer dan bereidheid om een klant erg goed t e helpen. Product was laag geprijsd en snel binnen.

None

Gerson

Ik heb na vele omzwervingen op het internet uiteindelijk de Lowa ElitevDesert khaki, MID in de juiste maatvoering hier kunnen vinden. Grote bonus was de directe beschikbaarheid EN dat het ca. 40... Ik heb na vele omzwervingen op het internet uiteindelijk de Lowa ElitevDesert khaki, MID in de juiste maatvoering hier kunnen vinden. Grote bonus was de directe beschikbaarheid EN dat het ca. 40 Euro goedkoper was.

Mss meerdere foto's vd producten plaatsen zodat deze van verschillende invalshoeken bekeken kan worden.

M ten Brink

Snelle levering, goede kwaliteit

Bart

Erg goed! Fijne snelle service.

Geen idee

dave kuijpers