Snelheid/levertijd
Communicatie

A. KARACAN

Klantvriendelijk, goede service en snelle levering. Ik ben pgelucht en blij, zeker 5 sterren!

Snel duidelijk

Rufly Camonier

Zeer positief. Goede service en snelle verzending

Goede communicatie

Snoeren

Prima!

Helder en duidelijk

Kan ik zo niet bedenken op dit moment

Wj

Correct snel en goed

AB EUROPE

Ok

prijs kwaliteit ok

betere website en betere verpakking tijdens transport. een factuur zou ook handig zijn!

Ron

Fijnste vond ik dat een specifieke multitool op voorraad was die verder nergens te krijgen is vanwege leveringsproblemen. Ze leveren snel en zijn behulpzaam.
Ook vind ik de nieuwe website...
Ook vind ik de nieuwe website helder en het assortiment is uitgebreid, maar wel met bewuste keuzes van artikelen zodat het ook weer geen overload is aan spullen.
Nu nog eens verdiepen in kleine zaklampen die ik aan de case van de multitool kan hangen zonder dat hij eraf dondert :)

Uitgebreid en degelijk assortiment

Uhh, na 1 bestelling heb ik die nog niet. Wat ik wel hoop is dat ik over een tijd ook onderdelen van SOG kan bestellen als messen bod zijn en niet meer te slijpen. Maargoed, daar verdiep ik me tegen... Uhh, na 1 bestelling heb ik die nog niet. Wat ik wel hoop is dat ik over een tijd ook onderdelen van SOG kan bestellen als messen bod zijn en niet meer te slijpen. Maargoed, daar verdiep ik me tegen die tijd wel in.

Thomas

Netjes en goed

Hoge qualiteit producten

Leon

Makkelijke site, snel kunnen kiezen en bestellen, snelle afhandeling en dag erna in huis

Duidelijke aite

melvin theuvenet

Uitstekend

heel erg klantvriendelijk

n.v.t

hidde

no nonsens you see what you get