Snelheid/levertijd
Communicatie

Rob van Esschoten

Zeer goed, erg professioneel en ze doen wat ze zeggen. ik heb nu een paar keer besteld bij hun en mijn vertrouwen hebben ze gewonnen.

website met goede foto's , product beschrijving, levering zeer adequaat.
prijzen m.i. redelijk.

tip: review eigenaar / werknemer .... een product zelf objectief beoordelen vanuit binnen het bedrijf... iemand een paar dagen tegellleggen in de tuin of nachtvissen of hiken of noem maar op, met... tip: review eigenaar / werknemer .... een product zelf objectief beoordelen vanuit binnen het bedrijf... iemand een paar dagen tegellleggen in de tuin of nachtvissen of hiken of noem maar op, met eigen producten
dat zou ik leuk vinden te zien

Hans

Uitgebreid assortiment, vond wat ik zocht...

Groot aanatal artikelen, eenvoudige bestel - en betaalprocedure

Guillermo

Super

Snelheid

Extra korting

Stefan hartmans

Mijn ervaring met NLTactical is zeer goed en heb hier meerdere producten gekocht

Veel keus uit veel verschillende goede producten

Chiel van wijk

Goeie Zaak!

duidelijke website, snelle verzending.

Iets minder mailtjes, als ik 1 order plaats krijg ik 4 mailtjes.

Aziz

Top!

Duidelijke website, snelle levering, pakket goed en netjes ingepakt.

Heb er op moment geen kunnen vinden!

X

Overzichtelijk, snel geleverd.

Erik R.

Snelle levering. Duidelijke e-mail met track en trace dergelijke. Latere communicatie over retourneren ook snel reactie (laat in de avond nog). Zeker tevreden.

Nvt

Nvt

Baret kwijt, na 1 dag nieuwe thuis geleverd.

snel

gaatjes in baret

Richard dikker

Hey NL tacticel,
Hey NL tacticel,
de olive pack rugzak van tasmanian Tiger is perfect, ik ben 25 jaar oud autistisch en opgelicht in de zorg ik had daardoor een depressie, met de door uw geleverde producten heb ik mezelf door ver tochten te lopen uit dit diep dal weten te krijgen, ik maak vaak hiervan Instagram video's en post op Facebook en heb een wereldwijde following achter me, en vroeg mij af zou ik uw producten onder sponsorschap kunnen promoten (als ik bij het imago van uw webshop pas) u mag ten alle tijden contact met mij opnemen:
Facebook: Richard Dikker
Instagram: richarddikker

Snelle levering als geen ander zeer tevreden over.

Geen enkele, alleen de ballistische afdeling iets beter koppelen welke beplating bij welke carrier past,