Snelheid/levertijd
Communicatie

Iris de Ruiter

Je blijft via de mail op de hoogte van je pakket

Jochem

Prima ervaring

snelle en duidelijke services

Bij het ene product Engelse en bij het andere weer Nederlandse tekst. Maak daar of Nederlands of engels van..

Datamemory

Eindelijk een bedrijf dat net zo snel levert als beloofd

Leversnelheid

Leurs Peter

Dit is mijn tweede beoordeling. De eerste was negatief maar achteraf gezien kon NLTactical er niets aan doen. Tijdens het transport werd het pakket beschadigd en raakte het niet tot bij mij thuis.... Dit is mijn tweede beoordeling. De eerste was negatief maar achteraf gezien kon NLTactical er niets aan doen. Tijdens het transport werd het pakket beschadigd en raakte het niet tot bij mij thuis. NLTactical heeft via e-mail de nodige communicatie gedaan en er voor gezorgd dat mijn bestelling thuis werd afgeleverd. Ik gebruik nu enkele maanden de geleverde artikelen en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de goederen.

Ondanks dat PostNL het beschadigde pakket terug aan NLTactical moest bezorgen heb ik enkele dagen later mijn bestelling ontvangen.

Kleinere dozen gebruiken indien de bestelde goederen klein van omvang zijn, dan loopt het pakket minder risico om beschadigd te worden bij de soms ruwe behandeling van postpakketten.

kl

top

Sander

Prima service

Snelle levering, mailt over de opties wanneer iets niet meer leverbaar is en alsnog twee dagen later de bestelling binnen.

Joop

De Mpacts op de afbeeldingen was anders dan de Mpacts die ik kreeg

Miguel

Top

snelle levering

de doncker

snelle levering en kwaliteit van product

M

Zaak waar je op kan bouwen!

Snelle levering, goede prijzen en een ruim assortiment

Website zou een update mogen krijgen