Snelheid/levertijd
Communicatie

de jaeck jean

Zeer goed

juiste info en goede levering

tansporteur moet sneller comuniseren bij levering die is uitgesteld

John

Prima bedrijf! Snel, duidelijk en items op voorraad!

Duidelijke en overzichtelijke website.

Eigenlijk geen of wellicht meer nog meer spulletjes verkopen?

Danny

Top

Had verkeerde maat besteld, dus had een mailtje gestuurd. Het is daarna gelijk opgelost en ik kreeg de goede maat.

Niks

Elroy

Goede shop, ietswat verstopt op een terrein. Zeer klantvriendelijk, bij binnenkomst gelijk koffie aangeboden gekregen. Verstand van zaken mbt gear etc. Ook supersnelle reactie op de webshop. Top... Goede shop, ietswat verstopt op een terrein. Zeer klantvriendelijk, bij binnenkomst gelijk koffie aangeboden gekregen. Verstand van zaken mbt gear etc. Ook supersnelle reactie op de webshop. Top winkel.

Verschillende merken en variatie. Verstand van zaken. Klantvriendelijk. Snelle reacties op webshop.

Prijskaartjes aan de artikelen maken.

Tom Dijkstra

Erg goed!

Goede service en klantvriendelijk! Ook prettige en snelle communicatie.

Renger

Zeer matig! Dinsdag pakket besteld, woensdag binnen maar kapot. Meteen retour gestuurd na telefonisch contact. Die is donderdag daar aangekomen maar dan kijken ze pas vrijdag, sturen ze zaterdag pas... Zeer matig! Dinsdag pakket besteld, woensdag binnen maar kapot. Meteen retour gestuurd na telefonisch contact. Die is donderdag daar aangekomen maar dan kijken ze pas vrijdag, sturen ze zaterdag pas nieuwe die maandag aankomen. Kortom, doordat ze kapotte spullen sturen is de levertijd een week ipv een dag. Vet jammer.

Handige site

Communiceren wanneer nieuw product gestuurd wordt

Hoe jullie te werk gaan, de bezorgtijd en de service. Complimenten voor jullie producten en de service!

Reimann

Makkelijke website zeer overzichtelijk.

Zeer snelle verzending.

Nee is super zo.

Stichting Ultimate sports & events

Goede service en snelle levering.

Na de geplaatste bestelling via de mail verzocht om een aanpassing in de maat te doen en was geen probleem. Werd zelfs bevestigd dat het was gelukt.

dan1964

Prima !

snelle levering

had een vraag over een pouche die ik graag besteld had maar kreeg als antwoord dat ik maar even naar de winkel moest komen - woon in Belgiê -heb overvolle agenda - spijtig dat die kleine moeite... had een vraag over een pouche die ik graag besteld had maar kreeg als antwoord dat ik maar even naar de winkel moest komen - woon in Belgiê -heb overvolle agenda - spijtig dat die kleine moeite niet gedaan werd