Snelheid/levertijd
Communicatie

Patrick van den Heuvel

Snelle levering en prima service!

Goede service en advies

Brian

Mooie winkel. Koffie stond al klaar voor ons. Verkoper heeft verstand van het product dat hij verkoopt, laatst een tas gekocht en ben erg tevreden. Verkoper heeft een carierre als militair achter de... Mooie winkel. Koffie stond al klaar voor ons. Verkoper heeft verstand van het product dat hij verkoopt, laatst een tas gekocht en ben erg tevreden. Verkoper heeft een carierre als militair achter de rug, en draait nu een goed lopende webwinkel met allerlei militair geinspireerde producten (waaronder mijn tas) De overdracht van online naar de fysieke winkel is soepel verlopen, en heeft mij het besluit gegeven deze winkel aan te raden aan een ieder die op zoek is naar soortgelijke producten. Ik wens de verkoper veel succes met zijn winkel.

Kennis van producten

bonenkoffie, veel marketing.

Isabelle

Uitgebreid aanbod + veel informatie over de producten

Uitgebreid aanbod + veel informatie

Rick

Algemeen goede ervaring

snel en tot laat bestellen voor de volgende dag

Levering slordig en staat niet aangegeven dat dit enkel een avond levering betreft.
Omzetten adres niet doorgevoerd door het bedrijf en uiteindelijk ook de 2e dag ook niet geleverd.
Weer...
Weer moeten bellen om dit te corrigeren en vervolgens niet volgens de nieuwe afspraak maar op een andere willekeurig dag geleverd gekregen waarbij er toevallig net iemand thuis was.

Arjan Verroen

NL tactical is een winkel waar ik graag kom. Het assortiment is heel ruim en er is deskundig advies. Ik heb meerdere artikelen hier gekocht zowel op internet als in de showroom. En kan niet anders... NL tactical is een winkel waar ik graag kom. Het assortiment is heel ruim en er is deskundig advies. Ik heb meerdere artikelen hier gekocht zowel op internet als in de showroom. En kan niet anders zeggen dat de service top is. Echt een hele grote aanrader voor iedereen die tactical gear of kleding nodig heeft!!

Goede service, top producten, ruim assortiment en deskundig advies.

Don

10+

- Alles op voorraad;
- Binnen 24 uur geleverd;
- Ruime keuze uit producten en betaalmogelijkheden.

Prijzig als je aan het kijken bent voor Airsoft, maar erg goede spullen en goede service

Zeer fijn, zal zeker nog een keer gebruik maken van de website

Hele snelle en duidelijke communicatie

Ga vooral zo door!