Snelheid/levertijd
Communicatie

Mooi product, snelle levering!

Wilfried Dylst

Bij bestelling via website alles in stock .
Bij bestelling via website alles in stock .
Na bestelling en mail van levering echter nieuwe mail ontvangen dat alles onderweg was behalve het harnas. Dit was ineens niet meer in stock maar kon wel zonder meerkost nageleverd worden binnen 2 a 3 .
Mijn eerste gedeelte had ik al de dag na mijn bestelling wat in mijn ogen zeer snel is . Ik woon in België.
Voor het harnas had ik geteld op 3 weken vertraging .Hier heeft NLTactical top service geleverd want einde tweede week kreeg ik al de melding dat mijn harnas onderweg naar mij was.
De produkten zijn mooi , goed geproduceerd en de stiksels aan de battle beld en het H harnas zijn degelijk en kwaliteit.

Snelle communicatie na stock probleempje.
Men doet zijn best om te zorgen dat je zo snel mogelijk je backorder product ontvangt.
Top service 👍👍

Opvolging stock op website en rieele stock wat beter opvolgen indien mogelijk.

Chantal

Ik heb goede verhalen gehoord.

Edo

22:50 besteld volgende dag 16:00 in huis top 👌🏽

Levering en service

Boven de 200 eu snaak shirt viel nergens aan te klikken, iets met blij met dooie mus

Snelle en duidelijke levering

Uitstekende levering

Nvt

Survival Ser

Snelle perfecte service. Eigenaar komt uit het vak. Gezellige sfeer.

Ze hebben veel op voorraad, topmerken, vriendelijke service, bestelling-informatie via PostNL, factuur in pdf en papier, koffie in de winkel ;-) gratis voor de deur parkeren

Nee kan er geen verzinnen

Roger en Tamara Wolfs

Mooie zaak met een ruime keuze aan kwalitatief hoogwaardige tactische kleding, rugzakken en nog veel meer.
Goede vriendelijke service en advies, en afspraken worden gewoon nagekomen.

Wij spraken de eigenaar/verkoper over aanschaf van een aantal producten, had alle tijd voor ons en liet ons ook rustig zelf kijken en kwam met advies op het juiste moment.

Vooral zo door gaan , is een prima zaak.

Grote selectie en snelle levering. Jammer dat ze ook veel op de website hebben die niet direct leverbaar zijn.

Nu twee keer wat bij hun gekocht, 1 keer in de fysieke winkel en 1 keer online. Beide keren gevonden wat ik zocht. Snelle levering, ik heb ook echt de dag erna ontvangen wat ik had besteld.

Sommige producten zijn lang of vaak niet op voorraad, zoals de chest rig (Warrior) die ik onlangs besteld heb. Maar ook bepaalde pouches die ik wilde bestellen.