Snelheid/levertijd
Communicatie

Erik

Onlangs heb ik voor het eerst iets besteld bij NLTactical. Ik kende deze site nog niet. Ik was ook enigszins behoudend voordat ik een bestelling deed voor een paar Lowa Recon laarzen. Deze waren bij... Onlangs heb ik voor het eerst iets besteld bij NLTactical. Ik kende deze site nog niet. Ik was ook enigszins behoudend voordat ik een bestelling deed voor een paar Lowa Recon laarzen. Deze waren bij NLTactical 49 euro goedkoper dan op andere sites! (en ik zag dat meer schoenen goedkoper dan elders werden aangeboden). Hierdoor twijfelde ik even aan de legitimiteit van NLTactical. Deze werd weggenomen door de betalingsmogelijkheden, waarbij ik kon kiezen voor betalen met de credit card of After Pay. Dit gaf mij meer vertrouwen dat ik veilig zaken kon doen.
Op de site stond dat de laarzen al na een dag bezorgd zouden worden. Vrij snel na mijn bestelling kreeg ik bericht dat ze dit niet zouden redden, maar mogelijk 1 of 2 werkdagen later. En zo geschiedde. De laarzen werden een dag later verzonden.

De site is dus goed en overzichtelijk. De prijzen zijn erg aantrekkelijk en de communicatie naar de klant is top. Levering was snel (genoeg) en het product is ook helemaal naar tevredenheid. Ik ben dus erg tevreden, misschien doordat ik niet zulke hoge verwachtingen durfde te hebben.

Goede communicatie, concurrerende prijzen, veel keuze.

Ik moet soms wat meer mijn best doen om iets te vinden op de site. Het voelt of de verdeling bovenaan eigenlijk een onderverdeling zou moeten zijn. Maar uiteindelijk heb ik gevonden wat ik zocht.

Tim Voortman

Erg goede ervaring met Nltactical. Als ze iets niet op voorraad hebben bestellen ze deze voor je bij de leverancier.

Snelle levering goeie service

Soms wat beter communiceren. Als iets besteld is bij de leverancier hou de klant dan iets beter op de hoogte.

Kwaliteitsproducten en snelle verzending/levering.

Alex Nietveld

Duidelijke website! Snelle levering!

Levering is super snel.

Ik zie geen verbeterpunten.

Goede service en altijd leuk om in de winkel even een bakkie te doen. Mooie producten en goede begeleiding richting de klant!

- ervaring verkoper
- sociaal ( goed ontvangst )
- mooie shop
- goede merken ( producten )

Zo blij met levering en alles volgende dag in huis zoals beloofd

Levering word ook echt volgende dag geleverd

Blij zo als jullie nu zijn en ik blijf trouwe klant

Didier de Dreu

Goede service snelle levering

snelle levering goede prijzen

TDW airsoftteam

Zeer goed snelle levering

Gewoon g oed

Niet ga zo door

Koen Mertens

Een bedrijf met een ruim assortiment dat er alles aan doet om de gevraagde artikelen te bezorgen. Zelfs artikels die niet in de webshop zitten.

Bepaalde producten werden speciaal voor mij besteld.

Behoud het systeem van de feedback zo kunnen misverstanden opgelost worden.