Snelheid/levertijd
Communicatie

Enrico

Super sympathiek! Ik ben in de winkel wezen kijken voor een vest, ze waren erg behulpzaam gezien het feit ik slecht ter been ben, er werd een stoel aangeboden en koffie! Ik heb achteraf een plate... Super sympathiek! Ik ben in de winkel wezen kijken voor een vest, ze waren erg behulpzaam gezien het feit ik slecht ter been ben, er werd een stoel aangeboden en koffie! Ik heb achteraf een plate carrier online besteld en die was er ook absurd snel! Mooie winkel van binnen, ze hebben praktisch alles, inclusief een hele lieve nieuwsgierige hond die mijn wonden heel interessant vond ;)! Ik zou iedereen aanraden om hier heen te gaan.

Erg behulpzaam, heel attent en zeer geduldig

De deur wel van het slot halen hahaha

Jens Gelaesen

Goed, maar ik zie enkele verbeterpunten door mijn beroep als digitale marketeer. Beroepsmisvorming noemen we dat dan.

Snelle levering, kwalitatieve producten.

Ik ontvang een mail van VISenVERSA en jullie, maar enkel in die van VISenVERSA is de track en trace code een link. Het zou een leuke verbetering zijn moest dit consistent zijn over beide mails. Ik ontvang een mail van VISenVERSA en jullie, maar enkel in die van VISenVERSA is de track en trace code een link. Het zou een leuke verbetering zijn moest dit consistent zijn over beide mails.

Zelf ben ik digitale marketeer van opleiding. Indien u meer feedback wil, neem dan gerust contact op via jensgelaesen@gmail.com

Alain Dehandschutter

Zeer goede kwaliteit aan scherpe prijzen

snelle levering

Mirella

Voor de kerst spullen voor m’n zoon gekocht. Goeie ervaring!

Michiel

Volledige warrior outfit besteld. Uitstekende kwaliteit en advies. Lekker bakkie koffie. 1 op 1 begeleiding in de winkel. Gezellige sfeer.

Niet voorradige artikelen worden apart besteld indien gewenst. Zeer goed advies bij aankopen op locatie.

Voorraad filter op de website.

Lizzy Bethlehem-Weintré

Ik ben een keer samen met mijn man in de vorige NLTactical winkel geweest om artikelen te kopen. Deze artikelen heb ik nog steeds en was in/was uit blijven deze perfect in orde. MilSpecMonkey hoody... Ik ben een keer samen met mijn man in de vorige NLTactical winkel geweest om artikelen te kopen. Deze artikelen heb ik nog steeds en was in/was uit blijven deze perfect in orde. MilSpecMonkey hoody in het groen is mijn lievelingstrui. De Snugpack jas heb ik nu twee jaar en deze bevalt ook super goed. Ik reis met de trein en bus naar het werk en ik heb het nergens meer koud op een perron of busstation. De kleine kompas van € 5,00 werkt prima. Ik heb deze bevestigt aan mijn horlogeband. De Shamag "Palestijnse" sjaals zijn ook vet cool. Vaak ook al online gekocht en de artikelen en de service zijn onwijs goed. De eindbaas Clint Wolf is een hele aardige, vriendelijke man met enorm veel kennis over de artikelen die hij verkoopt. Ik vond het toen ook erg leuk dat zijn dochter en de hond Diesel ook in de zaak aanwezig waren. Ik heb dus alleen maar hele leuke en ervaringen en warme herinneringen aan NLTactical.

Clint Wolf is een echte kenner van al de artikelen die hij verkoopt. Ik heb zijn kennis en advies mogen ervaren. Hij heeft mij sublieme goede artikelen verkocht.
Klantgericht, vriendelijk. Ik...
Klantgericht, vriendelijk. Ik voel mij thuis bij NLTactical!

Ik vind dit altijd een moeilijke rubriek, omdat ik de verkoper niet wil kwetsen.
Het is altijd goed om op tijd een klant te waarschuwen als er gedonder in het hieronder is met de koerier of de Post.nl.
De klant weet waar hij of zij aan toe is en dat maakt het vertrouwen groter met het bedrijf.

Goede website, mooi "tactisch assortiment", persoonlijke communicatie over verzending van de bestelde goederen

Productinformatie, assortiment, snelheid van levering

Goede communicatie, zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Wagner

Was good besides i had to return a shirt that was to big because i didn't had information's about sizes

fast e-mail replay

More info about sizes of cloths