E.

Mooie website
duidelijke snelle klantgerichte communicatie
snelle afhandeling bestelling
bij afhalen zeer vriendelijk ontvangen en alle spullen leggen klaar
Hulp bij opladen van de spullen - geen

Martijn

Communicatie en overleg Erg prettig en fijn

guido

Snelle levering - Als je nieuw hout koopt moet dat verzorgt en proper zijn en niet vuil en vies . Ik heb er dagen schuur werk aan ge had en dat foefke dat je nieuw hout moet proper moet maken met... Snelle levering - Als je nieuw hout koopt moet dat verzorgt en proper zijn en niet vuil en vies . Ik heb er dagen schuur werk aan ge had en dat foefke dat je nieuw hout moet proper moet maken met groen zeep daar ben ik niet met akkoord

Robert

Duidelijke website, snelle service, dmv chat functie, goed advies en snelle levertijd. Prijzen zijn zeer goed

Rob

Verkeerd product geleverd, maar niet toegeven dat het een ander product is op de afbeeldingen.

L

Op “voorraad” maar toch pas na 3 weken geleverd. 5m variant geleverd i.p.v. 2.5m, wel de helft van de planken, en dat dien ik te accepteren aangezien ik heb ingestemd met de algemene voorwaarden...... Op “voorraad” maar toch pas na 3 weken geleverd. 5m variant geleverd i.p.v. 2.5m, wel de helft van de planken, en dat dien ik te accepteren aangezien ik heb ingestemd met de algemene voorwaarden... nimmer nubuiten.nl

anoniem

Anton

Geheel volgens afspraak geleverd, uitstekend !! - bedrag verzendkosten in systeem aanpassen

Wim

Op afgesproken tijd besteld product geleverd.