Ed

Zeeer vriendelijk oersoneel!!!

Lena

Alles netjes thuis bezorgd. Een stuk goedkoper dan waar maar ook. We gaan deze week beginnen met ons project. Dus we hebben nog niet alles uit gepakt. Ik ga er vanuit dat alles in orde is. - De mail... Alles netjes thuis bezorgd. Een stuk goedkoper dan waar maar ook. We gaan deze week beginnen met ons project. Dus we hebben nog niet alles uit gepakt. Ik ga er vanuit dat alles in orde is. - De mail met de vraag of alles in goede staat is ontvangen iets later sturen. Deze mail was een paar dagen eerder dan de bestelling zelf.

Berry

Correcte en snelle levering - De website suggereert levering binnen paar dagen. Dat klopt niet aangezien er maar 1 keer per week, alle transporten worden aangeboden. Levering is niet gegarandeerd.... Correcte en snelle levering - De website suggereert levering binnen paar dagen. Dat klopt niet aangezien er maar 1 keer per week, alle transporten worden aangeboden. Levering is niet gegarandeerd. Kleine onderdelen, zoals verf, gaan separaat op transport en niet samen met het hout mee. Bij ons ging dat fout en heb ik 2-3 keer moeten mailen om na 2 weken de verf te krijgen.

Remco

Netjes te woord gestaan aan de telefoon!!!
Netjes te woord gestaan aan de telefoon!!!
En de kwaliteit van het bestelde hout is goed er tevreden mee!! - Iets eerder bekend maken waneer het geleverd wordt i.v.m vrij nemen van het werk. Dus niet om 18:30 bellen en we komen morgen leveren!

Ardi

Snelle levering.
Duidelijke communicatie.

Wil

Zeer betrokken medewerkers . Met kennis van zaken. Prima advies. De aflevering was ook prima . Met hulp van de bezorger is alles keurig op de plek neergezet.

Tony

Een snelle levertijd, helaas werd leverdatum niet gecommuniceerd. Factuur klopte niet, dit is snel hersteld.

Ruud

Snel geleverd, goede kwaliteit! - Wanneer er een 18 meter truck wordt naar onze wijk met smalle straten, is dat wel een heel grote uitdaging voor de chauffeur met de heftruck. Misschien rekening mee... Snel geleverd, goede kwaliteit! - Wanneer er een 18 meter truck wordt naar onze wijk met smalle straten, is dat wel een heel grote uitdaging voor de chauffeur met de heftruck. Misschien rekening mee houden met jullie planning.

piet

Duidelijke afspraken, klantvriendelijk, materialen goed en op tijd geleverd!

Marc

Correcte levering volgens bestelling.