Marcel

Altijd goed
Klantvriendelijk
Prijs is goed - Geen

JK

Goed advies op locatie, ruim assortiment en nette prijzen. - Moment van bezorgen kan wisselen wat plannen lastig maakt.

Martina

Goede site, snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Henri

De prijs van het bestelde product - ik had rvs ribspijkers besteld,maar dat was de verkeerde maat, vervolgens andere besteld, volgens de webshop op voorraad.
krijg ik een mail dat ze besteld...
krijg ik een mail dat ze besteld moeten worden maar wanneer deze geleverd worden blijft een beetje onduidelijk, ook na telefonisch contact

Ronald

Snelle levering plus goede kwaliteit van het hout

de hardwekende tuinmannen

Snelle reactie
Klaarzetten van bestellingen
Vriendelijk en adequaat personeel
Mooie showroom met alle mogelijke opties - Sommige planken zijn gebroken / slecht, 1 op 20 schat ik zo in.

Jo

Snelle levering- juiste aantallen - levering post nl niet goed

Richard

Controleer eerst de kwaliteit voor er wat verstuurd word naar een klant. Ik heb nu tot twee keer toe slechte kwaliteit gehad. Scheuren, transport schade en kwasten uit het hout..

Harro

Je wordt netjes vooraf geïnformeerd over de levering en de toezegging wordt ook nagekomen. Heel fijn! - Niet alle geleverde onderdelen waren schade vrij. Lastig om alles te checken bij levering,... Je wordt netjes vooraf geïnformeerd over de levering en de toezegging wordt ook nagekomen. Heel fijn! - Niet alle geleverde onderdelen waren schade vrij. Lastig om alles te checken bij levering, zeker bij grote bestelling zoals bij ons. Heb 2 nieuwe underlayment platen moeten kopen omdat het mes was afgebroken. Zonde en is domper op de totale bestelling.

Peter

Vriendelijk personeel