John

Duidelijke website, zag er veelbelovend uit.Ook gezien de prijzen. Alle materialen lijken op voorraad te zijn. reden om daar maar eens wat te bestellen. zo gezegd zo gedaan. Uiteraard vooraf... Duidelijke website, zag er veelbelovend uit.Ook gezien de prijzen. Alle materialen lijken op voorraad te zijn. reden om daar maar eens wat te bestellen. zo gezegd zo gedaan. Uiteraard vooraf betaald.Met de gedachte de materialen snel in huis te hebben. DUS NIET. Maar eens gebeld. NOOIT, NOOIT, NOOIT wordt de telefoon opgenomen, altijd een bandje,ook niet de weken die volgen, ja zo lang duurt het. Op mail wordt wel gereageerd, weliswaar anoniem. Personeel heeft daar denk ik geen naam.Druk, druk en nog eens druk. Uiteindelijk wordt er dan geleverd.onverwachts want de vervoerder zou 2 dagen ervoor contact opnemen. Niet dus. Staat ineens op de stoep. gelukkig was mijn vrouw net even thuis. Dan de levering zelf. Niet compleet. niet geleverd wat ik besteld heb. ik moet zelf langere palen maar door de helft zagen en de punten er ook maar zelf aanmaken, ik citeer: "We kunnen kijken wat we voor u kunnen doen. Maar in principe is doorzagen en punten zagen een kleine moeite, zo gedaan. "' aldus mr anoniem. Maar goed, weer wat geleerd. Niet op een mooie site afgaan en de lage prijzen maar eerst de reviews lezen.

Sorry nu buiten.nl, maar jullie bedrijfsvoering is niet op orde, dit kost klanten en uiteindelijk het voortbestaan van het bedrijf. - De bedrijfsvoering en klantenservice op de schop. Dit werkt zo niet

Sjoerd

Zeer slechte leverbetrouwbaarheid en net zo slechte klachtafhandeling. Vlonder planken en vlonder accessoires besteld. Op de website stond een levertijd van 1-2 dagen. Na meer dan 10 dagen wachten... Zeer slechte leverbetrouwbaarheid en net zo slechte klachtafhandeling. Vlonder planken en vlonder accessoires besteld. Op de website stond een levertijd van 1-2 dagen. Na meer dan 10 dagen wachten en meerdere mailtjes nog steeds geen bestelling ontvangen. NuBuiten.nl vindt het blijkbaar ook niet nodig om een excuses aan te bieden. Helaas, maar voor mij nooit geen bestellingen meer via NuBuiten. Zou ik NuBuiten aanbevelen? Nee, zeker niet!

Frank

Helemaal geen !!!!! - Wat een Ku ,,,,,,, bedrijf. 3 tot 8 dagen levertijd. In middels. 2 maanden geduurd
Was de bestelling ook nog niet eens kompleet
Gebeld. Dan maken ze je ook nog...
Was de bestelling ook nog niet eens kompleet
Gebeld. Dan maken ze je ook nog voor leugen naar uit!!!!
Wat een onvriendelijk personeel!!! 10x gebeld. Gooien ze telefoon op ,, toen heb ik de zogenaamde eigenaar gebeld
Alles uit gelegd ,, krijg ik een mail inder daad teweinig geleverd ,, duurt 2 weken voor dat je de rest ontvangt. En wat denk je niks !!!! Eigenaar reageert. Ook niet op je vragen ,,
Ik ben benieuwd of ik de rest nog ontvang , maar ja dan de rechtsbijstand maar in schakelen

Mensen blijf van dit bedrijf af !!!!!!!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee

Frank

Vandaag heb ik gebeld met de producent Kijlstra en de bestelde stenen liggen daar gewoon op voorraad.

Maar ze hebben in hun bestellijst geen levering naar Uithoorn staan.

Dit...

Maar ze hebben in hun bestellijst geen levering naar Uithoorn staan.

Dit terwijl ik twee weken geleden bij jullie heb besteld.

Jullie houden mij dus weer 2 weken voor niks aan het lijntje.

Jullie kunnen de order per direct annuleren en het geld z.s.m. op mijn rekening overmaken.

Dit is de 2e order die jullie verprutsen, wij zullen nooit meer bij jullie bestellen.

Wat een trieste bedoeling.

Ook zijn jullie natuurlijk weer eens niet telefonisch bereikbaar.
Ik heb hier geen woorden voor, dit is niks speciaals, jullie concurrenten leveren gewoon binnen een paar dagen.

Kevin

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Heb er vensterbanken besteld welke 1-2 weken levertijd zouden hebben. Al snel bericht gehad dat ze niet op voorraad waren en besteld moesten worden, tot zover... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Heb er vensterbanken besteld welke 1-2 weken levertijd zouden hebben. Al snel bericht gehad dat ze niet op voorraad waren en besteld moesten worden, tot zover geen probleem.
Na 2,5 week nog geen vensterbanken en dus maar eens geprobeerd te bellen. Klantenservice is ontzettend slecht bereikbaar en vaak hang je meer dan 15 minuten in de wacht. Uiteindelijk te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de bezorger, maar dat ze er dus de volgende dag of de eerste dag van de volgende week moesten zijn.

Uiteraard kwamen er ook toen geen vensterbanken en dus maar weer eens geprobeerd te bellen. Na meerdere pogingen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, die het met de bezorger zou uitzoeken en terug zou bellen. Na een half uurtje werd ik teruggebeld, maar helaas ging er iets fout bij het verbinden. Een tweede poging vanuit NuBuiten zat er echter niet in, dus wederom 20 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat de producten helemaal niet meer geleverd worden door de leverancier. Zij konden hier dus niets aan doen en ik zou mijn geld terugkrijgen. De schuld werd dus voornamelijk bij de leverancier gelegd en er werd geen verantwoordelijkheid genomen voor het voorliegen over de bestelling die er eerder die week zou zijn.

Al met al maken ze zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat je je geld terugkrijgt, maar krijg je nul compensatie of excuses voor de opgelopen schade door wachten op de producten. Geld gelukkig wel volgende dag te

Tom

Doen niet moeilijk over prijsaanpassingen, alleen vervelend dat dit wel negatieve aanpassingen zijn voor de klant - Wat een ongelooflijk slechte service! Een product gevonden waar in de omschrijving... Doen niet moeilijk over prijsaanpassingen, alleen vervelend dat dit wel negatieve aanpassingen zijn voor de klant - Wat een ongelooflijk slechte service! Een product gevonden waar in de omschrijving werd gesproken over gratis levering, dit bleek bij afrekening niet het geval. Per mail laten weten het product te willen bestellen en verhaal gedaan waarom ik het nog niet had besteld (i.v.m. verzendkosten). Krijg binnen 4 uur een mail terug waarin ze vertellen dat ze het hebben aangepast en dat dit een fout was.
Terug op de website is het product met €90,- in prijs verhoogd (Verzendkosten waren €49,-), wanneer ik hier (Na veel moeite) eindelijk telefonisch contact over opneem wordt zelfs op de website de omschrijving aangepast dat de verzendkosten bij dit product niet meer gratis zijn.
Als zeer "schappelijke" oplossing mag ik alsnog het product bestellen tegen de nieuwe prijs (Lees: €90,- duurder dan waarvoor ik hem per mail had laten weten te willen bestellen), maar de verzending zou dan wel gratis zijn voor mij...
Kortom: Ik zie een product welke ik wil kopen, er worden kosten in rekening gebracht die niet volgens de omschrijving zijn, dit geef ik netjes aan. De verzendkosten hoef ik nu ook niet te betalen, maar de prijs gaat wel even "zomaar" met €90,- omhoog.

In een mail sturen zij dan ook het volgende:
"Producten op onze website mogen we ten alle tijden zomaar in prijs aanpassen."
Dus het zomaar aanpassen van de prijs die nogal heel erg negatief uitpakt voor de klant hebben ze hier geen enkele moeite mee. Wat een slechte service!

Vincent

Goede website en mooi assortiment - erg slecht bereikbaar
hele lange wachttijden via telefoon
Goede website en mooi assortiment - erg slecht bereikbaar
hele lange wachttijden via telefoon
1 bestelling geplaatst; wordt vervolgens opgeknipt in meerdere zendingen omdat allerlei zaken niet op voorraad blijken te zijn
ben benieuwd of ik überhaupt nog iets ga ontvangen

Els

Wat een slecht bedrijf. Nog nooit in mijn leven zo een slechte klantenservice meegemaakt.

1. Bestelling wordt bezorgd zonder dat je van tevoren wordt ingelicht over de dag en tijd of last minute dat je geen vrij meer kan regelen met je werk
2. Als je door punt 1 dus niet aanwezig bent om de bestelling te ontvangen wordt de bestelling gewoon geheel geannuleerd en retour gestuurd en kom je erachter door te bellen dat het geheel niet meer bezorgd gaat worden; heel klantvriendelijk dus
3. Als ze even later alsnog de spullen komen bezorgen komen ze 3-4 uur later dan van tevoren aangegeven, zonder je hiervan op de hoogte te stellen!!
4. Vervolgens moet je dan wel betalen voor de spullen die je niet geleverd hebt gekregen, omdat ze dan ineens wel weer willen naleveren
5. En ohja als je de klantenservice wil bereiken, SUCCES ik heb na ruim een uur in de wacht toch de hoop maar opgegeven iemand aan de lijn te krijgen, eerder was dit ook al erg moeizaam en duurde het 25 minuten en 16 minuten.. Nog een mooi screenshot als bewijs!
6. Ik heb medelijden met de mensen die werken voor deze baas die zijn logistiek niet op orde heeft.

Dus goedkoop is duurkoop. Wat een slechte organisatie.
KOOP HIER NIET JE SPULLEN!

anoniem

Geen - Ze lopen te koop met een goede en snelle levering. Helaas nooit een product van NUBUITEN ontvangen.

Eerst werd de eerste bestelling geleverd, nu de tweede..
Tot nu toe nog...

Eerst werd de eerste bestelling geleverd, nu de tweede..
Tot nu toe nog geen geld terug gezien,

Bij het nabellen van mijn bestelling zeer onvriendelijk personeel aan de telefoon.

Ik bestel hier nooit meer en raad het ook zeker niet aan.

Pascale

Verkeerd advies gekregen over dakpanplaten. Kan gebeuren. Vervolgens wordt de bestelling incompleet geleverd. Bouwbedrijf moet dus 2x komen, ondertussen zit je weken zonder dak. En dan mag je... Verkeerd advies gekregen over dakpanplaten. Kan gebeuren. Vervolgens wordt de bestelling incompleet geleverd. Bouwbedrijf moet dus 2x komen, ondertussen zit je weken zonder dak. En dan mag je vervolgens 2x 50€ verzendkosten betalen. Waardeloze klachtenafhandeling door manager klantenservice die zegt directielid te zijn.