Saskia

Mooie producten - Ik zou jullie bedrijfsnaam veranderen van Nu Buiten naar Veel later dan afgesproken Buiten! De communicatie is waardeloos! Er was een levertijd van 4 weken afgesproken voor ons... Mooie producten - Ik zou jullie bedrijfsnaam veranderen van Nu Buiten naar Veel later dan afgesproken Buiten! De communicatie is waardeloos! Er was een levertijd van 4 weken afgesproken voor ons buitenverblijf, maar na veel bellen en mailen, want slecht nieuws wordt per mail gestuurd, werd de levertijd 8 weken. We kregen na een week een verkeerde orderbevestiging. Daar stond de bestelling van een andere klant in. Vervolgens kreeg ik telefonisch te horen dat er ik er vanuit kon gaat dat er een week later geleverd werd, maar helaas.....dat werd 3 weken. In elke mail stonden meerdere excuses, maar hoe meer het er worden, des te minder ze waard worden wat mij betreft. Nadat alles geleverd is kregen we een mail met daarin de factuur die we bij de chauffeur kunnen voldoen of vooraf kunnen overmaken. Ik denk dus dat we nog een buitenverblijf gaan ontvangen..... Ik denk dat Rob Verlinden zo lang niet hoeft te wachten op z'n spullen!

Lexio

Zeer slechte communicatie vanuit Nubuiten. Bestelling niet compleet geleverd. Heeft bijna een maand geduurd wanneer ik alles binnen had. Op de site staat vrolijk "op voorraad" binnen 1-2 dagen... Zeer slechte communicatie vanuit Nubuiten. Bestelling niet compleet geleverd. Heeft bijna een maand geduurd wanneer ik alles binnen had. Op de site staat vrolijk "op voorraad" binnen 1-2 dagen geleverd. Dus let op! Wanneer je zeker wilt zijn dat je op tijd geleverd krijgt en je project geen verrtaging oploopt niet bij nubuiten bestellen. - Communicatie, klantgerichtheid, informatie op de site

Wouter

Assortiment ok. website goed. - bijzonder slechte verzending, abominabele communicatie, en de feedback van de klantendienst achteraf laat zwaar te wensen over, het is door dit soort webshops dat... Assortiment ok. website goed. - bijzonder slechte verzending, abominabele communicatie, en de feedback van de klantendienst achteraf laat zwaar te wensen over, het is door dit soort webshops dat mensen niet graag op internet kopen.

Henk

Goede spullen en alles supersnel geleverd! - Geen

Twan

Ik heb geen positief punt voor dit bedrijf - 1) Jullie pretenderen dat je iets op voorraad hebt wat in werkelijkheid niet is.
2) Jullie zeggen te leveren in 1 a 2 wekdagen wat jullie niet...
2) Jullie zeggen te leveren in 1 a 2 wekdagen wat jullie niet nakomen.
3) dan bel ik en komen jullie met het verhaal item is net uitverkocht ! ( ja dat excuus werkt altijd )
Jullie treden niet in overleg met jullie klant en laten alles op z.n beloop.
4) de bouw van mijn tuinhuis loopt mank omdat jullie de toezeggingen niet nakomen die je op internet zet.
5) de excuuses achter af zijn zeer standaard en niets zeggend.
Ik bedenk me 3 keer voor dat ik volgende keer met NUbuiten in zee ga.

Fam.

Leuke producten. - Bezichtiging bij showroom geen kennis/kunde of behulpzaamheid bij uitzoeken product. Je wordt naar de website verwezen.

Bij aankoop product geen mogelijkheid tot...

Bij aankoop product geen mogelijkheid tot wisselen van losse onderdelen.

Geen track en trace code na bestelling. Uiteindelijk zelf 3 keer moeten bellen en mailen om vertraagde levering bezorgd te krijgen. Product zou binnen 1-8 werkdagen geleverd wkrden. Dit werd 3 weken, zonder dat hierover gecommuniceerd werd.

Product is niet op maat en moet zelf op maat gezaagd worden terwijl dat bij dit product niet hoefde.

Product betaald maar 1.5 maand na dato wordt betalingsherinnering gestuurd.

Bij ons is vooral de slechte communicatie en service blijven hangen. Een tegemoetkoming was op z'n plaats geweest.

Bram

Overzichtelijke site - Betere communicatie, afspraken nakomen. Verkeerde productlevering kan gebeuren, maar een betere en duidelijke oplossing zonder dat de klant er telkens achteraan moet gaan zou... Overzichtelijke site - Betere communicatie, afspraken nakomen. Verkeerde productlevering kan gebeuren, maar een betere en duidelijke oplossing zonder dat de klant er telkens achteraan moet gaan zou fijn zijn. Ik ben niet tevreden over de klantenservice en zou dit bedrijf ook niet aanbevelen, helaas.

Bastiaan

Snelle afhandelijk van de bestelling. - nvt

Jan

Prijs en levertijd leken op voorhand oké. - Levertijd garanderen en nazorg leveren. Helaas schieten ze daar hopeloos tekort. Ook hun transportbedrijf is niet gericht op klanten.

Frederike

De levering was niet compleet. Planken waren beschadigd. Van 22 regels waren er 13 krom! De klantenservice gaf aan dat dit erbij hoort. Op andere houthandelsites staat dat het inde houthandel... De levering was niet compleet. Planken waren beschadigd. Van 22 regels waren er 13 krom! De klantenservice gaf aan dat dit erbij hoort. Op andere houthandelsites staat dat het inde houthandel gebruikelijk is dat max 5% krom is, maar bij nu buiten gelden kennelijk andere normen.
De klantenservice komt toezeggingen niet na, er zou bericht volgen wanneer de nalevering van essentiële onderdelen van de schuur worden geleverd maar daar hoor je niets meer van.
Kortom, valt erg tegen allemaal!
De klantenservice is niet altijd telefonisch goed bereikbaar, meerdere malen meegemaakt dat je na 10 minuten wachten nog niemand aan de lijn hebt gekregen.