matthijs

Breed assortiment, mooie showroom in Hardinxveld Giessendam - zoekfunctie verbeteren, als ik zoek op tuinhuisjes krijg ik een lijst met houten planken ipv lijst met tuinhuisjes.

Nathalie

De aandacht voor mijn ideeen was groot en ik werd ook goed geholpen met de uitwerking ervan. Mijn gekochte materialen vind ik van mooie kwaliteit. Kortom; ik ben zeer tevreden! - Ik was eigenlijk... De aandacht voor mijn ideeen was groot en ik werd ook goed geholpen met de uitwerking ervan. Mijn gekochte materialen vind ik van mooie kwaliteit. Kortom; ik ben zeer tevreden! - Ik was eigenlijk tevreden over alles

L

Snelle levering zoals vooraf gesproken. Bedankt voor de service houtpakket zag er goed uit.

Douwe

Goede prijs, Snelle levering, Goede kwaliteit!

Lia

Prima service, snelle levering
Er was iets niet meer op voorraad en toen kwam er keurig een mailtje of het een andere kleur mocht zijn. Prima!

Vivian

Uiteindelijk toch het bedrag op mijn rekening retour - Geen artikelen aanbieden die niet mee op voorraad zijn of komen
Voorraadbeheer koppelen aan bestelsysteem
Betalingen niet doorvoeren...
Voorraadbeheer koppelen aan bestelsysteem
Betalingen niet doorvoeren van niet leverbare produkten
De klant berichten, wanneer een betaalde product niet leverbaar is (kost een dag wachten op levering van in dit geval een trampoline)
Afspraken nakomen (ik heb 3 X moeten bellen om het bedrag weer op mijn rekening te krijgen)

Monique

Deze zullen er ongetwijfeld zijn echter helaas heb ik geen positieve ervaring. - Ik had 13 december 2016 een bestelling geplaatst. Ik had een orderbevestiging ontvangen echter de bestelling bleef... Deze zullen er ongetwijfeld zijn echter helaas heb ik geen positieve ervaring. - Ik had 13 december 2016 een bestelling geplaatst. Ik had een orderbevestiging ontvangen echter de bestelling bleef uit. Ik heb 2 keer een mail verzonden naar klantenservice maar geen reactie ontvangen. 10 januari 2017 heb ik de telefoon gepakt en gebeld. Daar werd aangegeven dat het uitgezocht werd en dat ik teruggebeld zou worden. De bestelling zou ik allang binnen moeten hebben. Ik ben naar aanleiding van dit gesprek niet terug gebeld maar kreeg paar dagen later mijn bestelling binnen. Helaas niet hetgeen ik besteld had. Gezien de ervaring met het bestellen heb ik er totaal geen zin in om hier nog mee aan de slag te gaan. Derhalve geen positieve ervaring en zal ik niet nogmaals bestellen via NuBuiten.

hans

Correcte levering en prijs - Het hout is zwart geverft, maar het is jammer dat wanneer het gestappeld wordt het hout waarschijnlijk nog niet helemaal droog is, waardoor de afdruk van de... Correcte levering en prijs - Het hout is zwart geverft, maar het is jammer dat wanneer het gestappeld wordt het hout waarschijnlijk nog niet helemaal droog is, waardoor de afdruk van de tussenliggende lat duidelijk zichtbaar is

nvt

Snelle service - bestelling beter na kijken 1 x besteld 3 x geleverd verder goed afgehandeld zou zeker weer wat bestellen

~Patrick

Na 4 dagen ontvang ik per abuis een mail die aan leverancier blijkt te zijn gericht met verzoek om levering. wacht na 2 weken nog steeds op levering. Gemakkelijk antwoord is levering volgende week,... Na 4 dagen ontvang ik per abuis een mail die aan leverancier blijkt te zijn gericht met verzoek om levering. wacht na 2 weken nog steeds op levering. Gemakkelijk antwoord is levering volgende week, nu weet ik nog niets! erg onprofessioneel.