Henk

Prima een zeer snelle levering.

anoniem

Prima en snelle levering.
Alles klopt.
Het was een zwaar pakket maar de bezorger hielp mee het naar de schuur te brengen

Jozef

Super snelle levering...na bestelling !

Robbert

Laatst een nieuwe veranda en schutting nodig en de prijzen waren hier goed.
Hout zag er goed uit en na een weekendje of 2 klussen ligt de veranda er nu mooi bij.
Boven de 700 euro gratis...
Laatst een nieuwe veranda en schutting nodig en de prijzen waren hier goed.
Boven de 700 euro gratis bezorging en de bestelling werd netjes binnen een paar dagen afgeleverd. Kortom zeer tevreden met de bestelling. - Navigatie op de website. Staat zoveel op dat je soms de weg een beetje kwijt raakt.

anoniem

Levering was sneller dan verwacht - Maar zó snel dat ik wel te horen kreeg dat het kastje op 25 november geleverd kon worden. geen tijdstip. Dan blijkt ineens op 25 november dat ik ze tussen 8.30... Levering was sneller dan verwacht - Maar zó snel dat ik wel te horen kreeg dat het kastje op 25 november geleverd kon worden. geen tijdstip. Dan blijkt ineens op 25 november dat ik ze tussen 8.30 uur en 10.30 uur kan verwachten. En dat krijg ik dan in een mail van 8.00 uur op 25 november. Wouw dat is even plannen wijzigen want ga je dan nog mailen over een ander tijdstip. Ze zijn gewoon al onderweg. Dat kan beter op afspraak , volgens mij.

Wim

Prima spoedige levering. - Ik had RVS M6 houtdraadbouten van 90 mm lengte besteld, maar ik heb houtdraadbouten van 100 mm lengte ontvangen. Geen groot probleem voor mij, maar toch!

Andy

Snel en prima materiaal

anoniem

Snelle service! Artikelen ook heel zorgvuldig verpakt!

Ronald

Goedkoopste bij dit artikel en er wordt vlot netjes gereageerd op mail - Bagger kwaliteit nokkap met vrij lange levertijd

Louis

Snelle reactie, duidelijke extra relevante formatie, zonder gedoe.

Nette website