NUKOEL

KIR, kordaat in ruimte

Prima service en after care

Minouche v Vulpen

Positief en fijn gesprek gehad met Dick van den Berg. Hierdoor de aanschaf van de airco meteen rond gemaakt. Wegens drukte liep de communicatie soms wat lastiger, maar alles is uiteindelijk goed... Positief en fijn gesprek gehad met Dick van den Berg. Hierdoor de aanschaf van de airco meteen rond gemaakt. Wegens drukte liep de communicatie soms wat lastiger, maar alles is uiteindelijk goed gekomen en zijn er nu erg blij mee.

Familie Veenhuizen

Wij zijn geholpen door Nukoel via Dick van den Berg die ook onze zoon heeft geholpen aan een goed werkend airconditioningsysteem. Lg heeft een mooi design-binnenunit. Wij zijn ook erg tevreden over... Wij zijn geholpen door Nukoel via Dick van den Berg die ook onze zoon heeft geholpen aan een goed werkend airconditioningsysteem. Lg heeft een mooi design-binnenunit. Wij zijn ook erg tevreden over de monteur. Wij zijn hier een tevreden klant.

Mevr Groen

Ons leven heeft vanaf 2 juni jl een nieuwe dimensie gekregen dankzij onze LG airco. Het is genieten met een grote G. Duidelijke uitleg en begeleiding van account manager Dick v/d Berg en een super... Ons leven heeft vanaf 2 juni jl een nieuwe dimensie gekregen dankzij onze LG airco. Het is genieten met een grote G. Duidelijke uitleg en begeleiding van account manager Dick v/d Berg en een super karwei van Emiel, een heel kundige jongeman, die bovendien ook nog heel netjes werkte! Wij geven Nukoel een 11 !!!

Teerds

Vandaag een vakkundige jongeman op gesprek gehad, voor een offerte.
Vandaag een vakkundige jongeman op gesprek gehad, voor een offerte.
Was een fijn en goed gesprek, en alles duidelijk uitgelegd, en niets is een probleem, nee hij zoekt voor alles een oplossing.
Ik heb eerder al een bedrijf gevraagd voor een offerte, maar het was niet mogelijk zo hoe ik het graag wou hebben.
Maar bij Nukoel is alles mogelijk, dus heb niet lang na moeten denken.
Aan dit bedrijf geef ik graag de opdracht.

RijschoolFlx Gennep

Fijn bedrijf, komen vrijblijvend langs om e.e.a. uit te leggen, te meten en een goed advies te geven. De dag voor de installatie wordt alles geleverd zodat op de dag zelf de monteur gelijk aan de... Fijn bedrijf, komen vrijblijvend langs om e.e.a. uit te leggen, te meten en een goed advies te geven. De dag voor de installatie wordt alles geleverd zodat op de dag zelf de monteur gelijk aan de slag kan. Tijdens en voor de installatie wordt meegedacht over het hoe en waar en waar nodig aangepast, top. Een 5-jarig onder houds contract afgesloten zodat we zorgeloos kunnen verwarmen maar ook kunnen koelen (pas deze week echt kunnen uit proberen) ?. Verder ben ik zeer tevreden over dit bedrijf.

Piet van Alst

Tijden het eerste gesprek met Jordy een gedetailleerde uitleg over plaatsing en service vernomen! Een snelle plaatsing in de maand februari was mogelijk! De plaatsing is netjes en goed verlopen!... Tijden het eerste gesprek met Jordy een gedetailleerde uitleg over plaatsing en service vernomen! Een snelle plaatsing in de maand februari was mogelijk! De plaatsing is netjes en goed verlopen! NUKOEL komt ook nog thuis voor een feedback! Wij zijn nu in de maand juni en de airco werkt prima! Over de prijs viel te onderhandelen en zijn dik tevreden over NUKOEL

Sabandar

Goed bedrijf. In het begin iets onduidelijk bij de uitleg maar uiteindelijk is alles goed gegaan.

Elise Sloof

Erg tevreden met Nukoel, super aardige en kundige service. Mooie, goede en bovendien stille apparaten (binnen en buiten). Zeker een aanrader.

Mevr Siegrist

Ik heb op de slaapkamer door Dick van den Berg van NuKoel een Single Split laten plaatsen. Ik had geen zin om mijn Spaarrekening daarvoor te gebruiken en zodoende was de Huuroptie voor mij het... Ik heb op de slaapkamer door Dick van den Berg van NuKoel een Single Split laten plaatsen. Ik had geen zin om mijn Spaarrekening daarvoor te gebruiken en zodoende was de Huuroptie voor mij het beste. Ben een erg tevreden Klant van NuKoel.