NUKOEL

joop van der Schee

Goeie monteur, goede nazorg.

Mascha Deventer

Lekker koel werkt prima

L. Leenders

Heel erg goed, wij zijn heel erg tevreden. Goede uitleg, en keurig geïnstalleerd.

Fam. Stelter

De installatie ziet er mooi uit en de service is erg goed

Dennis

Goede service en kwaliteiten

Body&Mind in balance Praktijk

Ben zeer tevreden over mijn LG airconditioning.. Zeer stil wat enorm fijn is, hij verwamt ook heel snel vooral in deze periode erg prettig... De service is uitstekend en de Monteur heeft alles... Ben zeer tevreden over mijn LG airconditioning.. Zeer stil wat enorm fijn is, hij verwamt ook heel snel vooral in deze periode erg prettig... De service is uitstekend en de Monteur heeft alles netjes aangelegd.. Ben erg tevreden...

Fam Witkamp Coevorden

Een open en eerlijk verhaal,ze doen waar ze voor staan ,snelle levering ,snel geplaatst
Professioneel geïnstalleerd.

Antique

Zeer prettig gesprek ,openheid ,meedenken in oplossingen vakwerk correcte afhandeling

Natasja

Na lang zoeken voor een Airco installatie in de woonkamer was NuKoel het enige bedrijf dat netjes terugbelde en zijn afspraken nakwam. Prettig advies gesprek met Jordy waarbij hij voldoende aandacht... Na lang zoeken voor een Airco installatie in de woonkamer was NuKoel het enige bedrijf dat netjes terugbelde en zijn afspraken nakwam. Prettig advies gesprek met Jordy waarbij hij voldoende aandacht en tijd voor de opname nam. Vooral daarom gekozen voor dit bedrijf. Ook de monteur heeft de installatie van de unit super goed uitgevoerd. Ziet er netjes uit en Airco werkt prima.

Van der Weert

Veel en duidelijke info absoluut geen addertjes onder het gras