NUKOEL

Eigen Stijl Arnhem

Eerlijk en fijn bedrijf die met je meedenkt naar mogelijkheden en oplossingen.

Bilders proeflokaal (horeca)

Ons horecabedrijf Bilders in Oosterbeek is afgelopen maand voorzien van 3 airco units door NUKOEL. Wij zijn supertevreden.
Prettig in de communicatie, alles is duidelijk doorgesproken en op...
Prettig in de communicatie, alles is duidelijk doorgesproken en op papier gezet en de installatie is netjes gedaan. Ook een klein mankementje werd snel verholpen.

Jacqueline

Enorm klantvriendelijk, denken in oplossingen en niet duur.

Hans

Zeer tevreden over het hele traject van offerte tot opdracht van het NuKoel airco systeem.
Ook de installatie werd vakkundig en netjes uitgevoerd.
Ik gebruik het systeem momenteel als...
Ook de installatie werd vakkundig en netjes uitgevoerd.
Ik gebruik het systeem momenteel als verwarming en luchtbehandeling maar kijk nu al uit naar de warme periode van komend jaar.

Guus

Uitstekend geholpen.

Afspraak = afspraak. Monteurs gingen netjes te werk.

Jeff

Een prettige ervaring met het afstemmen van de persoonlijke wensen en daar een juist advies opgeven. Daarnaast een snelle levering en keurige montage.

Hoksbergen

Wij zijn zeer tevreden met onze airco. Hij doet het echt super. Hij is perfect geplaats door de monteur (Ron) en de adviseur (Jordy) die de metingen heef gedaan zijn wij ook zeer tevreden over.

Gerda Janssen

Professioneel, klantvriendelijk en meedenkend

Sander van Rijsewijk

Snel En duidelijke offerte. Mee denkend met zoeken naar oplossingen. Top.

W. Ham

Hoewel ík de airconditioning nog niet aan heb gehad ben ík tocht heel tevreden over dit bedrijf. Zowel Jordy die de metingen heef gedaan als Ron, de monteur, hebben goed werk geleverd. Directeur... Hoewel ík de airconditioning nog niet aan heb gehad ben ík tocht heel tevreden over dit bedrijf. Zowel Jordy die de metingen heef gedaan als Ron, de monteur, hebben goed werk geleverd. Directeur Patrick spande helemaal de kroon.Ik was niet thuis toen hij bij mij voor de deur stond.Hij was ongerust omdat de deur niet werd geopend. Hij ging niet weg maar informeerde bij buren of er misschien iets aan de hand was.
Ik vond dat geweldig. Heel vertrouwd.