NUKOEL

Marjan Kany

Deskundig prettig en een net bedrijf

Jodi klussenbedrijf

Het is zeer goed gegaan werkt perfect alles netjes opgeruimd zeer vriendelijke monteurs met een woord perfect

Rocoberno

Zeer plezierig

Gijlstra

Uitstekende en duidelijk advies zonder opdringerig te zijn. Netjes en goed geïnstalleerd. Met duidelijke uitleg over de werking.
Een mooie stille goed werkende airco. En nu het in de avonden...
Een mooie stille goed werkende airco. En nu het in de avonden wat koeler wordt, verwarmt hij ook zeer snel en goed.
Met al zeer tevreden.

Freerun uden

Heel erg prettige samenwerking gehad met NuKoel. Na een aangenaam en informatief gesprek hebben we besloten 3 airco’s te laten plaatsen in onze freerunzaal. Alles verliep vlekkeloos en zonder... Heel erg prettige samenwerking gehad met NuKoel. Na een aangenaam en informatief gesprek hebben we besloten 3 airco’s te laten plaatsen in onze freerunzaal. Alles verliep vlekkeloos en zonder problemen! Al onze sporters kunnen nu in een aangename omgeving sporten.

Rein Hendriks

Uitstekende service en mensen die meedenken met goede en passende oplossingen. Prachtige en stille apparatuur en het is een plezier om er gebruik van te maken. Wij zijn uitermate tevreden!

Edwin

Zeer tevreden met het deskundige advies en de vakkundige installatie!

Pjotr Martens

Super blij met de huurmogelijkheid en het meedenken van NuKoel wat betreft de plaatsing.
Ik plaats opnieuw de review omdat er met de eerste review iets niet goed is gegaan?

Fam Bitter

Netjes geinstaleerd en afgewerkt.Werking van de airco is prima zelfs bij buitentemperaturen van boven de 30 graden.

Marcel

Zeer prettig kennismaking gesprek met Patrick gehad kwam zeer vakkundig over en kwamen dan ook tot een mooie deal voor een airco installatie voor in ons vakantie chalet!! Ook de communicatie over de... Zeer prettig kennismaking gesprek met Patrick gehad kwam zeer vakkundig over en kwamen dan ook tot een mooie deal voor een airco installatie voor in ons vakantie chalet!! Ook de communicatie over de installatiedatum liep super en wij kregen zelfs op de avond ervoor en op de ochtend een app van de intallatie monteur (Ron) hoe laat we hem konden verwachten?? Installatie monteur weet waar hij het over heeft en denkt goed mee voor een mooie installatie!! Wij zitten er koeltjes bij!!