NUKOEL

Cees van den Ham

Medewerkers van NUKOEL komen deskundig over en de kontakten met hen zijn zeer prettig. Het opnemen van kontakt door NUKOEL na installatie wordt door ons gewaarderd.

Bas

Nette en duidelijke service.

van Gessel

Goed bedrijf en een goed advies. Ongedwongen sfeer. De keuze ligt bij de klant.

Gerard

Na overleg wat wij zelf wilde , heb ik Nukoel uitgenodigd voor een advies gesprek. Na een goed en overzichtelijk gesprek hebben Nukoel de opdracht gegeven.
Het hele traject is super goed...
Het hele traject is super goed verlopen van begin tot het einde, ook de werkwijze en de netheid waar mee gewerkt is . Wij zijn super blij dat wij voor Nukoel gekozen hebben

Teunissen Arnhem

Ik was eerst sceptisch, maar je krijgt bij NuKoel echt waar voor je geld!

Ik was eerst sceptisch, maar je krijgt bij NuKoel echt waar voor je geld!

Het kundige adviesgesprek gaf mij de doorslag om met NuKoel in zee te gaan, nu 2 maanden later ben ik blij verrast door de professionaliteit van de monteur en de appbediening waarmee het systeem werkt.

Westfort Management & Advies

Zeer deskundige mensen met een goed advies tegen een scherpe prijs. Ook de installatie zeer goed verlopen, werken netjes en nauwkeurig.

Ina

Nu de airco geplaatst is zijn we erg blij dat we voor Nukoel gekozen hebben. Het hele proces van adviesgesprek tot en met de montage van de airco is erg prettig en vooral menselijk verlopen. Er... Nu de airco geplaatst is zijn we erg blij dat we voor Nukoel gekozen hebben. Het hele proces van adviesgesprek tot en met de montage van de airco is erg prettig en vooral menselijk verlopen. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om de situatie in kaart te brengen, heb je later nog vragen dan wordt je keurig geholpen.
Ook de montage is erg goed verlopen, er wordt netjes overlegd over hoe je het graag wilt hebben, de plaatsing van de airco en de afwerking van de leidingen is erg netjes gedaan, ook werd alles keurig netjes achtergelaten door de monteur.

William Derksen

Prima bedrijf, na eerst een zeer zorgvuldige uitleg en berekening van welke capaciteit de airco moet hebben.
Met dit bedrijf in zee gegaan en eerlijk is eerlijk ze zijn hun beloftes meer dan nagekomen.
Na de installatie is alles zeer zorgvuldig opgeruimd, je kon nadat de installeur weg was niet eens zien dat de airco zojuist was geplaatst.
We zijn uitermate tevreden,en raden dit bedrijf graag aan.

Dirksen

Goede service, prettig contact! En een uitstekend product!

Rachel

NUKOEL is een zeer professioneel bedrijf! Beginnend bij de vakkundig adviseur Dhr. Veurink die naar onze wensen luisterde, de situatie in huis beoordeeld en gemeten heeft en vervolgens advies op... NUKOEL is een zeer professioneel bedrijf! Beginnend bij de vakkundig adviseur Dhr. Veurink die naar onze wensen luisterde, de situatie in huis beoordeeld en gemeten heeft en vervolgens advies op maat uitgebracht heeft. Tot aan de snelle levering en zeer vakkundig installatie inclusief uitleg. Al in al zijn wij zeer blij en tevreden en hebben al meerdere familie en vrienden NUKOEL aanbevolen.