NUKOEL

Henk Leeflang

Goed, vriendelijke mensen en snelle service.

Peter

Blij dat we de keuze hebben gemaakt voor nukoel. Goed advies en ze denken enorm mee om de wensen te realiseren. Dank zij het fullservice concept ben ik volledog ontzorgt.

Meijer

Vriendelijk en deskundige mensen

Jansen

Goede ervaring nette en een snelle montage. Zeer netjes afgewerkt goede service en duidelijke uitleg.

Myriam

Zeer professioneel bedrijf. Komen afspraken na en reageren snel op vragen via app of mail. Goed onderbouwd adviesgesprek gehad en adviseur maakte een duidelijk en op maat gemaakt plan voor de wensen... Zeer professioneel bedrijf. Komen afspraken na en reageren snel op vragen via app of mail. Goed onderbouwd adviesgesprek gehad en adviseur maakte een duidelijk en op maat gemaakt plan voor de wensen die wij hadden.

Tonnie

Goede uitleg over het product
perfecte uitvoering van het installeren van de installatie.
monteur overlegt alles netjes tijdens de installatie hoe en waar het moet komen.
monteur...
Goede uitleg over het product
perfecte uitvoering van het installeren van de installatie.
monteur werkt netjes en nauwkeurig en heeft ruime ervaring in het installeren van het airco systeem.

Laurens

Prettig en professioneel

Michel

Wij zijn erg tevreden met nukoel.
Voorafgaande een prettig vrijblijvend advies gesprek gehad.
Een duidelijke offerte, met een eerlijke prijs.
De installatie werd eerder als verwacht...
Wij zijn erg tevreden met nukoel.
Voorafgaande een prettig vrijblijvend advies gesprek gehad.
Een duidelijke offerte, met een eerlijke prijs.
De installatie werd eerder als verwacht uitgevoerd, waarbij netjes en vakkundig werd gewerkt.

Tije

Prettig bedrijf met adequaat advies en alle kennis in huis. Voor een goed binnenklimaat moet je bij NuKoel zijn!

Alex

Prima installatie van airco, enigste minpunt wat ik kan bedenken is dat ik iets meer over het apparaat voortijd had willen weten. Verder alles goed geregeld.