Mevr. Hopman-Lute

Duidelijke site, fijn met binnenbeenlengte in centimeters genoteerd per broek, snelle levering.

Binnenbeenlengte vind ik altijd erg belangrijk (ben 1.86) en lang moet ook echt lang zijn :)
Heel fijn dat dat hier naast de inch maat wordt genoemd.

Dit weet ik niet van de site... maar mouwlengte is voor lange mensen ook belangrijk. Lengte in cm vanaf de schoudernaad en per maat.

Alles is prima verlopen. De artikelen waren snel binnen.

Ik had alle spullen snel binnen.

Liaderonde@hotmail.com

Zeer goed bevallen

Snelle afwikkeling na bestelling product

Nog niet aan de orde

Prima service. Goede collectie.

Graag info over lengte van tops en tunieken.

M. Kobus

Mooie collectie kinderkleding en snelle levering.

Duidelijke afbeelding van het artikel.

martine

Prima ervaringen. Duidelijk hoe lang het duurt en als er iets is dan bellen ze direct.

Persoonlijk contact

Niet

Vlot geleverd, duidelijke communicatie.
Gratis retour binnen 14 dagen. Top!

Gratis retour

Rianne

Ruime keuze en snelle levering.

Marlies groeneveld

Nadat ik een VVV giftcard heb ontvangen, kwam ik op jullie website uit. Jullie hebben veel leuke kleren in verschillende prijsklassen. Hier werd ik erg blij van. Ik heb een bestelling gedaan. Het... Nadat ik een VVV giftcard heb ontvangen, kwam ik op jullie website uit. Jullie hebben veel leuke kleren in verschillende prijsklassen. Hier werd ik erg blij van. Ik heb een bestelling gedaan. Het pakketje kwam keurig op tijd binnen. Een deel van het pakket heb ik retour verzonden, dit ging erg makkelijk via een Kiala punt.

-De website ziet er goed uit.
-Veel verschillende merken, ruim keus en ook veel leuke aanbiedingen.
-Mijn retourzending is snel verwerkt.

-Het pakketje zelf kan er leuker uitzien. Bijvoorbeeld in een mooie doos met daarin foldertjes o.i.d.
-Ik heb een Kiala punt bij mijn werk. Als je dit niet in de buurt hebt, is de 'gratis' retourzending niet erg toegankelijk. Dit zou voor mij een reden zijn om de kleding bij een andere webshop te bestellen.