Heel goed. Ik had er langer geleden al eens besteld maar toen een hele tijd niet. Nu iets retour gestuurd en de terugbetaling was binnen 4 dagen al helemaal afgehandeld. Sneller kan niet ! Een... Heel goed. Ik had er langer geleden al eens besteld maar toen een hele tijd niet. Nu iets retour gestuurd en de terugbetaling was binnen 4 dagen al helemaal afgehandeld. Sneller kan niet ! Een aanrader dus.

Je ziet in een oogopslag waar de sale artikelen zijn en wat er nieuw is binnengekomen, dat staat apart.
Leuke merken.

Soms jammer dat de kleding niet op een model word geshowd zodat je beter kan zien het valt.

Rin Drost

Zeer tevreden over mijn bestelling bij Nummer Zestien.
Kleding keurig verpakt en op tijd bezorgd

Keurig verpakt en op tijd bezorgd

x

Nele

Er waren 2 artikelen niet meer op voorraad, terwijl ze nog wel op de site stonden. Om deze reden kreeg ik een kortingscode van 5€! Heel netjes afgehandeld dus. Ik ben tevreden!

Voorraad op site correct houden...

Merken die mij aanspreken

Olde scholtenhuis

Prima!
Keurig verzonden

Roos Otte

Echt super geholpen tijdens de start nieuwe collectie z8. Site lag plat waardoor bestellen niet mogelijk was. Ik. Mocht toen alle items doorgeven die ik wilde hebben en de dame op kantoor heeft de... Echt super geholpen tijdens de start nieuwe collectie z8. Site lag plat waardoor bestellen niet mogelijk was. Ik. Mocht toen alle items doorgeven die ik wilde hebben en de dame op kantoor heeft de bestelling voor mij doorgevoerd! Echt een top bedrijf.. want ook retouren is gratis via een kiala punt heel.fijn.

Ze staan altijd voor je klaar.. en niks is een probleem

Lucia turkenburg

Jammer dat ik niet meteen een reactie kreeg dat mijn bestelde product niet op voorraad was. Heb het wel gewoon betaald en pas toen ik het pakket openmaakte zag ik dat de bestelling niet compleet... Jammer dat ik niet meteen een reactie kreeg dat mijn bestelde product niet op voorraad was. Heb het wel gewoon betaald en pas toen ik het pakket openmaakte zag ik dat de bestelling niet compleet was.,was hierover liever voor het pakket was verstuurd geïnformeerd. En eigenlijk ook voor ik betaal.

Nee

Beter voorraad beheer en niet laten betalen als iets niet op voorraad is

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Jammer dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. In principe kunt u ervan uit gaan dat wij alle producten die wij online aanbieden, ook op voorraad hebben. Echter ten tijde van uw bestelling hadden wij last van een storing waardoor de voorraad niet correct werd weergegeven. Heel vervelend. Onze excuses hiervoor.
Het door u betaalde aankoopbedrag is vrijwel direct weer op uw rekening terug betaald.
Groet Team Nummer Zestien.

Klantvriendelijk en goede service

als iets niet op voorraad is beter vermelden op de site. Voorkomt teleurstellingen van 3 producten was er uit eindelijk maar 1 leverbaar.

Prima, fijne service, snelle levering, goede producten.

website

Mooie merken voor vrouwen !
Snelle levering.

Snelle levering!