Een bestelling gedaan bij Nummer Zestien

Een prettige website, goede merken en veel keus

Nee, geen verbeterpunter. Het bestellen en leveren ging prima. Ik heb nog geen ervaring met retourzenden of andere zaken.

de Klerk

Super, zal vaker kopen

Snel binnen

Carlene

Hele goeie ervaringen! Super leuke kleding, regelmatig nieuwe spullen En goeie service!

Mooie merken , nieuwe collecties heel snel op de site, dat vind ik echt een pluspunt

Dieke

Vlotte afhandeling en het bedrijf denkt met je mee.

Ze denken met je mee: De maat aanduiding van het baby mutsje klopte op de site niet helemaal (zonder dat ik daarvan af wist). Ze hebben toen persoonlijk contact met mij gezocht om te overleggen... Ze denken met je mee: De maat aanduiding van het baby mutsje klopte op de site niet helemaal (zonder dat ik daarvan af wist). Ze hebben toen persoonlijk contact met mij gezocht om te overleggen welke maat ik nodig had. Erg fijn.

Prettig bedrijf

Voor het eerst iets besteld. Ik wad dik tevreden.

Jael Nouhet

Niets op aan te merken, verloopt helemaal zoals het moet zijn!!

Omschrijving, verzending, afhandeling

kleding verpakken in een kleine box ipv plastic tas

Monique

Goede bereikbaarheid. Vriendelijk aan de telefoon. Snelle verzending van de bestelling en netjes verpakt. Mooie website.

Voordeel is dat je bij nummerzestien telefonisch kunt overleggen. Ze nemen er de tijd voor. Ze zijn altijd bereikbaar ook erg prettig.

Ik kan niets bedenken.

Wijns Francois

Bestelling geplaatst en betaald doch 10 dagen later nog steeds niets gezien dus ben ik toch wel verrast dat nu al gevraagd wordt wat ik van nummer zestien vind
blijkbaar kan post NL onze...
blijkbaar kan post NL onze brievenbus niet vinden en moeten wij het daarom bekopen

de spullen gewoon leveren en nadien vragen of de klant tevreden is

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Wat ontzettend vervelend dat het pakket niet tijdig bezorgd is. In overleg met u is het pakket, nadat het retour aan ons gestuurd was, een tweede maal op onze kosten aan u verstuurd. Uiteindelijk is het pakket wel bij u bezorgd.
Ook wij vinden het heel jammer dat het pakket zo vertraagd is. Helaas hebben wij daar ook niet direct invloed op.
De uitnodiging voor het plaatsen van een review wordt automatisch verstuurd omdat de Feedbackcompany een externe partij is. Dat kunnen wij niet beïnvloeden. Waardoor u ook verzekerd bent van echte en eerlijke reviews.
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.