online shopper

Broek besteld vanwege leuke prijs, een uur na de bestelling kreeg ik per mail de orderbevestiging met bericht dat deze broek uitverkocht was, de andere broek zou wel geleverd worden .
Twee...
Twee keer geprobeerd telefonisch contact hierover te krijgen, maar bleek erg moeilijk om degene van de betreffende winkel hierover te spreken, ben vele malen doorverbonden zonder de juiste persoon uiteindelijk gesproken te hebben over mijn order.

Zie toelichting

Reactie Nummer Zestien:

Beste cliënt,
Beste cliënt,
Wat vervelend dat de door u bestelde broek niet leverbaar bleek. In principe zijn al onze items online ook leverbaar, maar ook bij ons wordt soms een foutje gemaakt. Soms zit er een foutje in de voorraad administratie of kunnen we een artikel domweg niet vinden. Ook wij vinden dat heel vervelend.
Helaas is telefonisch contact op dat moment ook even niet geslaagd, maar inmiddels heeft u van ons een kortingscode ontvangen, ter compensatie van het ongemak.
Team Nummer Zestien.

via mail keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling, snelle levering

Tineke Meulenbergs

Super service!

Snelheid!

Geen :-)

Leuk aanbod. Ik had hier nog niet eerder besteld maar ze hebben een leuke mix van merken en bezorgen erg snel.

Heel snel bezorgd en fijne extra korting.

Nee, gewoon tevreden.

Jos

Prima ??

Snelheid leveren

Geen verbeterpunten ??

Kristha

Zeer goed

Goede foto's waardoor het product niet tegen viel

?

Goede en snelle service!

Prima, veel keuze en goede informatie via mail e.d.

Informatie

Mooie winkel. Alleen jammer dat de site niet altijd goed werkt. Had m'n winkelmandje vol (in 5 min) wil ik afrekenen zijn er producten niet leverbaar. Kijk ik vervolgens later (15 min) weer op de... Mooie winkel. Alleen jammer dat de site niet altijd goed werkt. Had m'n winkelmandje vol (in 5 min) wil ik afrekenen zijn er producten niet leverbaar. Kijk ik vervolgens later (15 min) weer op de site staan ze er nog wel in de desbetreffende maat ?!

Snelle en goede levering!

De site na laten kijken...

van esdonk

Top gemakkelijk bestellen.