Snelle levering, leuke kleding.

Veel leuke merken.

Kleding op kinderen presenteren zodat de pasvorm meer zichtbaar is of de lengte van jurkjes en rokjes erbij vermelden zodat ik weet of het gaat passen.

Goede service en levering.

Marit

Snelle verzending, retour erg slecht geregeld via kiala

Mooi overzicht produkten, verzending

Retour via kiala is erg vervelend. Heel weinig kialapunten in de buurt. Moet er eerst voor naar andere plaats, auto betaald parkeren en dan de stad in.

Reactie Nummer Zestien:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Kiala heeft een netwerk van maar liefst 700 punten, voor de meeste klanten in de buurt.
Jammer dat het in uw geval wat verder weg lag....
Hartelijk dank voor uw reactie.
Jammer dat het in uw geval wat verder weg lag. Gratis retourneren via Kiala is echter geen must. U mag er ook voor kiezen het pakket zelf bv via Postnl te retourneren.
Team Nummer Zestien.

Keurig, goede collectie en snelle levering

Gewoon goed

Saskia

Ruime collectie met mooie merken.

Ik had 1 truitje besteld met €4,95 verzendkosten. Dit werd als pakje verzonden en ook verrekend maar de pakketdienst heeft dit gewoon in de brievenbus gedaan. Misschien is het een optie om voor... Ik had 1 truitje besteld met €4,95 verzendkosten. Dit werd als pakje verzonden en ook verrekend maar de pakketdienst heeft dit gewoon in de brievenbus gedaan. Misschien is het een optie om voor kleine bestellingen ook brievenbus post aan te bieden?

Goed, zie ook de feedback

Snelle levering en netjes geïnformeerd dat er een artikel van mijn bestelling niet leverbaar was. Ik denk als compensatie een tasje/zak van vingino ontvangen, wat erg leuk is
Ik heb de site...
Ik heb de site ook gepromoot bij vrienden. Leuk assortiment en snelle levering;

Ik had 2 artikelen besteld, waarvan ik er 1 heel graag wilde hebben. Helaas was dit artikel niet leverbaar. Als ik hier van te voren over geïnformeerd was, had ik misschien de bestelling in zijn... Ik had 2 artikelen besteld, waarvan ik er 1 heel graag wilde hebben. Helaas was dit artikel niet leverbaar. Als ik hier van te voren over geïnformeerd was, had ik misschien de bestelling in zijn geheel geannuleerd. Of had ik kunnen vragen of het artikel in een grotere maat wel voorradig was, dan had ik deze namelijk graag gewild (betreft babykleding, dus dan had ik het shirt gehad op de groei).

Reactie Nummer Zestien:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Omdat wij uw bestelling, zoals ook beloofd, graag snel willen uitleveren, is het voor ons niet altijd mogelijk nog voor verzending telefonisch overleg te hebben.
Daarom kiezen wij er voor het resterende deel van de bestelling te versturen en heeft u van ons een kortingscode ontvangen. Met deze kortingscode kunt u een bestelling plaatsen zonder verzendkosten te betalen. Dus geen extra kosten om toch de grotere maat te kunnen bestellen.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn.
Team Nummer Zestien.

sophia

Prima webshop netjes en op tijd geleverd

prima website...netjes en op tijd geleverd

nvt

Had bij bestelling een foutje gemaakt bij afleveradres. Met 1 telefoontje prima opgelost (en werd vriendelijk te woord gestaan).

Positief! Snelle levering.