Elly Orij

Duidelijk en snel

Heel prettig!

Martine

Prima ervaring

Snelle en adequate reactie op een hulpverzoek per mail

Helaas kwam de info over moment van levering niet door, dat is na mijn info verzoek meteen rechtgezet

De vries

Prima servies

Nee

Had iets besteld wat later niet op voorraad bleek te zijn . Dus voorraad was niet bijgewerkt op internet

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Onze excuses dat het bestelde product niet leverbaar was.
Beste klant,
Onze excuses dat het bestelde product niet leverbaar was.
Incidenteel komt het voor dat er een foutje in de voorraad administratie zit, dat de maatvoering in het artikel niet juist is of dat wij een artikel domweg niet kunnen vinden. Heel vervelend.
Wij doen er alles aan om dit te voorkomen en alle artikelen online ook te kunnen leveren.
Hopend op uw begrip,
Groet team Nummer Zestien.

Dit is mijn eerste aankoop bij dit bedrijf. Ze verkopen mooie merken en de levering was snel en goed!

Goede service, goede producten

per ongeluk verkeerd opgestuurd artikel werd goed opgelost. Juiste artikel werd meteen gereserveerd en is snel opgestuurd.

maatvoering geeft bijvoorbeeld maat 152 als er in artikel 146-152 staat. Kan verwarrend zijn

Kleding gekocht

Het zou leuk zijn als er recensies over aankopen te zien zijn op de site. Dan weet je beter wat je koopt en waar je op moet letten. Dit is dus verbeterpunt.