De ruime sortering en meerdere merken.

Is prima zo!

Sharon

Snelle en makkelijke levering!

Ik heb nu twee keer kleren gekocht voor mijn dochter. Ik vind het een prettige website en makkelijk te bestellen. Levering niks op aan te merken. Kortom: tevreden

Goed bedrijf die me gelijk na een kapot kledingstuk van mijn dochter een prima oplossing hebben gegeven.
Alleen het leveren kan beter. Heb iets besteld en heb geen mail ontvangen dat het verzonden en aangekomen zou zijn.

Beste klant,
Dank voor het compliment.
Beste klant,
Dank voor het compliment.
Na de invoering van onze vernieuwde webshop hadden we inderdaad problemen met de bevestigingmails van de bestellingen. Daardoor kan het zijn dat u inderdaad geen mail met track & trace ontvangen heeft.
Inmiddels is dit probleem verholpen. Een volgende keer krijgt u keurig de track & trace code gemaild.
Groet team Nummer Zestien.

Christel

Heel goed. Duidelijke website en snelle service. De fysieke winkel is ook erg mooi.

Snelle levering en goede communicatie over bestelling/levering.

Petra Veltman

Prima webshop. Veel keus en mooie aanbiedingen.

zie bovenstaand

nee

Zeer goed en netjes

Mooie site, snelle levering....alleen verkeerde artikel ontvangen. Ik had maat 36 besteld, maat 40 ontvangen.

Vriendelijke klantenservice. Er werd direct aangegeven, dat ik het verkeerde artikel retour kon zenden en ook de bezorgkosten terug zou ontvangen.

Het juiste artikel leveren! Ik had maat 36 besteld, maar maat 40 ontvangen. Door deze fout, zal ik niet snel opnieuw een order plaatsen.
Meerdere Kiala punten hebben. Ik moest door een fout...
Meerdere Kiala punten hebben. Ik moest door een fout geleverd artikel naar een andere plaats (Borculo) om mijn artikel retour te zenden.

Beste Klant,
Jammer dat we niet het juiste artikel geleverd hebben. Ondanks zorgvuldige controles, worden hier helaas soms ook foutjes gemaakt.
Inmiddels hebben wij uw retourzending...
Beste Klant,
Inmiddels hebben wij uw retourzending ontvangen en heeft u het aankoopbedrag retour ontvangen.
Groet, Team Nummer Zestien.

Goed!

Doordat mijn betaling niet leek te lukken had ik per ongeluk 3 x dezelfde legging besteld. Ik ben heel blij dat het nummer 16 opgevallen is! Ik kreeg een mail met de vraag of dit wel goed was. Niet... Doordat mijn betaling niet leek te lukken had ik per ongeluk 3 x dezelfde legging besteld. Ik ben heel blij dat het nummer 16 opgevallen is! Ik kreeg een mail met de vraag of dit wel goed was. Niet dus en kreeg het geld weer snel terug gestort! Top service!

De levering heeft bijna een week geduurd terwijl volgens de website het product op voorraad zou zijn en binnen twee dagen geleverd zou worden.

nee

de levering heeft bijna een week geduurd terwijl volgens de website het product op voorraad zou zijn en binnen twee dagen geleverd zou worden.
de enquette klopt toch niet als ik bepaalde...
de enquette klopt toch niet als ik bepaalde onderdelen niet wil invullen en er wel om gevraagd wordt ga ik hier geen voldoende score voor invullen

Beste klant,
U heeft besteld op Eerste Pinksterdag. Zoals u waarschijnlijk wel weet een officiële feestdag. Ook maandag 2e Pinksterdag is een feestdag. Met als gevolg dat uw pakket dinsdag hier verwerkt is, woensdag in het sorteercentrum van Kiala is aangekomen en donderdag op het Kialapunt is aangekomen.
Helaas wordt de levertijd verlengd in het geval van feestdagen.
Hopend op uw begrip,
Groet team Nummer Zestien.