Snelle en nette levering

Snelle nette levering. T-shirt besteld, niet meer te leveren.
Snel over geïnformeerd, geld terug gestort.

Misschien voorraad van artikelen beter up-daten..

Mijn ervaring is goed. Ondanks dat het een webshop is, reageren zij heel persoonlijk en zijn ze goed bereikbaar.

Ondanks dat het een webshop is, is het toch heel persoonlijk.

Ik vind het taalgebruik in deze uitnodigingsmail niet geweldig.

Service is prima..had een armband besteld maar de kleur kwam niet overeen met de foto op de webwinkel.

Service is prima!

Foto van een bestelling komt soms niet overeen met wat je toegestuurd krijgt

Supersnelle levering

Snelheid

Nicole van de wiel

Prima service

Info van levering is prima

Snelle levering overzichtelijke site ??

IK heb op 15 april een bestelling gedaan en die was op 25 april nog niet binnen. Vind ik heeeeeel lang duren

wat sneller leveren

Hartelijk dank voor uw reactie.
U heeft besteld op vrijdagavond 15-4 en gekozen voor de 48-uurs service van Kiala. Aangezien Kiala niet in het weekend werkt, werd uw bestelling hier maandag 18-4 verstuurd, 19-4 in het sorteercentrum van Kiala en op 20-4 werd uw bestelling afgeleverd bij het door u uitgekozen Kialapunt.
Als u uw pakket sneller wilt ontvangen, kunt u beter kiezen voor de 24 uurs service van Postnl,
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

Reactie Nummer Zestien:

Hartelijk dank voor uw review.
Als u niet tevreden bent over de snelheid van levering, kunt u beter kiezen voor de 24-uurs service van Postnl in plaats van de 48-uurs service van Kiala.
In...
Hartelijk dank voor uw review.
In dat geval heeft u uw pakket sneller in huis!
Met vriendelijke groet, team Nummer Zestien.

Helaas matig

Vriendelijk te woord gestaan door de telefoon en bij een eerdere bestelling mooie t-shirts ontvangen.

Voortaan de akties op internet waarmaken en niet aankomen met de smoes dat het gratis artikel ineens niet meer leverbaar is, zeker niet als wel op de juiste dag de bestelling is geplaatst. Ik ontkom... Voortaan de akties op internet waarmaken en niet aankomen met de smoes dat het gratis artikel ineens niet meer leverbaar is, zeker niet als wel op de juiste dag de bestelling is geplaatst. Ik ontkom niet aan de indruk dat het dan louter gaat om een klantentrekkertje. Op deze manier is het effect dat u wilt bereiken juist averechts. Ik moest de bestelling dan ook helaas annuleren en heb het artikel teruggestuurd. Op de mail die ik u daarover heb geschreven heb ik niet eens antwoord gekregen.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas was de gratis boxershort inderdaad niet meer in uw maat voorradig aan het einde van de actiedag dat u besteld heeft. Het andere gratis actieprodukt (een t-shirt van Cast Iron) dat wij aan u verstuurd hebben, was helaas niet naar wens.
Ook wij vinden het jammer dat de gratis boxershort niet meer in uw maat op voorraad was, er stond dan ook vermeld op=op.
Inmiddels hebben wij hierover enkele malen telefonisch contact gehad. Uw retourzending hebben wij verwerkt en u heeft het aankoopbedrag retour ontvangen.
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

Anja

Fijn