Alle artikelen worden zorgvuldig en in een stevig plastic verpakt. Retour zenden verloopt ook prima. Informatie erover is helder.

Niet specifiek

Nee

Prima prijs, leuke items en super snelle service.

Aankoop en 1 artikel terugsturen

Goede snelle levering

Uitstekend, snelle bezorging en reactie.

Snelheid

Nvt

Het kiala punt heeft in mijn ogen zeer beperkte openingstijden.
Het kiala punt heeft in mijn ogen zeer beperkte openingstijden.
Zelf had ik niet goed gekeken naar de openingstijden en kwam er daardoor vanochtend (zaterdag 18-04) , toen ik voor de betreffende winkel stond (Noorderstraat 113, Sappemeer) achter dat hij niet op zaterdag open is en door de week van 9.00 - 17.00 uur. Daar zitten voor mij geen tijden bij dat ik het persoonlijk kan ophalen, aangezien ik full time werk (plus 1 uur reistijd).
Misschien dat u kunt kijken naar bedrijven die in elk geval een avond en/of ook op (een deel van) zaterdag open zijn.

Super und zuverlässig

S. de Jong

Het juiste product geleverd gekregen binnen enkele dagen en op korte afstand af te halen. Derhalve tevreden over de bestelling.

jut

Ik had nog nooit iets besteld via dit bedrijf, maar ervaringen zijn positief. Enige nadeel is dat je bij retour naar een kiala punt moet, wat bij mij niet heel dicht in de buurt is. Daardoor zou ik... Ik had nog nooit iets besteld via dit bedrijf, maar ervaringen zijn positief. Enige nadeel is dat je bij retour naar een kiala punt moet, wat bij mij niet heel dicht in de buurt is. Daardoor zou ik nooit heel veel bestellen omdat de kans dat iets terug moet groter is.

Leuke webshop met goede merken