Norbert Garnysz

I dont have any objections and I can recommend on 100%

Leuke collectie. Klantvriendelijk. Snelle levering.

Prima. Duidelijke site en snelle levering

Geen verbeterpunten of tips

Goed. geen negatieve ervaringen. alleen had ik zaterdag besteld en kon ik het pakketje pas donderdag ophalen bij het kialapunt.

mooi assortiment
gratis retour zenden

snelheid bezorging (zie punt 1)

Yolanda

Leuke overzichtelijke site snelle levering!

Evelien Westerhout

Onlangs een paar keer wat kinderkleding besteld. Erg tevreden over. Snelle levering.
Leuke merken leuk assortiment.
Als ik in de buurt zou wonen zou ik zeker regelmatig naar binnen...
Leuke merken leuk assortiment.
Als ik in de buurt zou wonen zou ik zeker regelmatig naar binnen lopen!

Snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis.

Misschien een spaarpunten-systeem. Dit is zeker iets wat klanten aantrekt en ervoor kan zorgen dat klanten terug blijven komen

schamp sandy

Goede ervaring..goede levering...

Snelle, goede bezorging.

Tot nu toe heb ik alleen maar plezierige ervaringen gehad met bestellen bij Nummer Zestien.
Leuke kledingmerken voor dames en heren.

Wat zo prettig is, is dat de artikelen die al in de winkelmand staan, blijven staan voor zolang je wilt, zo lang de artikelen niet zijn uitverkocht.
Daardoor heb je altijd direct de goede...
Daardoor heb je altijd direct de goede artikelen geselecteerd ook al duurt het dagen voordat je daadwerkelijk alle artikelen gaat bestellen.

Bij het opsturen van de artikelen ontvang ik wel bericht dat de artikelen verstuurd zijn, maar geen bericht op welke dag en tijd post.nl daadwerkelijk de bestelling aflevert, terwijl dit wel wordt... Bij het opsturen van de artikelen ontvang ik wel bericht dat de artikelen verstuurd zijn, maar geen bericht op welke dag en tijd post.nl daadwerkelijk de bestelling aflevert, terwijl dit wel wordt aangegeven dat dit zal worden gedaan door post.nl

Een heel betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Met de opruiming hadden ze een broek niet meer op voorraad stond nog wel op de website.Na 3 dagen was het bedrag alweer teruggeboekt op mijn rekening.

Ga zo door!