Goed, alleen slechte informatie over verloop order. Ook na telefonisch contact nog geen duidelijkheid.

Aanbod

Geen duidelijkheid over verzending via Kiala. Na bericht dat de bestelling verpakt was, geen status update. Na 3 dagen eindelijk bericht van Kiala. Zal handig zijn om te weten wanneer Kiala het... Geen duidelijkheid over verzending via Kiala. Na bericht dat de bestelling verpakt was, geen status update. Na 3 dagen eindelijk bericht van Kiala. Zal handig zijn om te weten wanneer Kiala het pakje heeft opgehaald en bij benadering gaat leveren.

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Beste Klant,
Uw pakket heeft om onduidelijke redenen inderdaad vertraging opgelopen bij Kiala. Inmiddels heeft u uw pakket op kunnen halen. Mede namens Kiala onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

Angelique

Mooie collectie, snelle levering. Ik moest iets terugsturen, maar kreeg meteen een nette mail dat ze het teveel betaalde bedrag terugstorten. Kortom: ik ga hier zeker vaker bestellen!

Uitstekende communicatie!

Misschien foto's waarbij iemand van de winkel het kledingstuk draagt. Krijg je een betere indruk hoe het valt etcetera. .. verder zo door gaan!

Top website!

Een fijne webshop! Met heel veel leuke merken!

Nvt

Goede website met mooie kleding en een snelle service

Hoge kortingen, snelle levering, goede kwaliteit

kuperus

Goed,vlot,probleemloos

Prima de luxe !

Heb gekozen voor kiala. Dat is me tegen gevallen. Het duurde 3 dagen voordat ik het pakket pas kon ophalen.

Nee

Vermelden dat het langer duurt als je via kiala ophaalt.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Uw pakket is volgens "het boekje" verzonden. Hier dinsdag besteld en verzonden, woensdag in het sorteercentrum aangekomen en donderdag af te halen bij het door u uitgekozen Kialapunt. Als u in het vervolg uw bestelling sneller wenst te ontvangen, kunt u beter kiezen voor Postnl of een afhaalpunt van Pakje Gemak. Dan kunt u doorgaans de volgende werkdag over uw bestelling beschikken.
Team Nummer Zestien