Stoere winkel, gave uitstraling! Goede online Shop!

Goede service.

Nummer zestien heeft vele merken en haar website geeft een duidelijke weergave van het artikel.

Ik heb een tregging van Mac besteld in maat 33 er van uitgaande dat dit een jeansmaat betrof. Dit was niet het geval. Wellicht een suggestie dit expliciet aan te geven ?

Prima, mooie kleding, mooie merken, snelle levering, maar ook retourneren van een deel van de bestelling ging vlot en zonder problemen.

mooie kleding en goede service

nee

Paula

Mijn ervaring is zeer positief. Altijd correct geholpen en leuke kleding.

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij uw bedrijf. Ook de snelheid van levering is zeer prettig. Leuke kleding, groot assortiment.

Heel goed

Gratis retour sturen is een hele goede service

hebels

Duidelijke website. Gevonden wat ik zocht :)

Slecht heb meer dan 4weken op levering moeten wachten!!!!!

Mooie kleding

Snellere levering

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Kiala heeft uw bestelling helaas naar een verkeerd Kiala afhaalpunt verstuurd, waardoor het eerst weer retour moest naar het sorteercentrum om uiteindelijk naar het juiste Kialapunt in België verstuurd te worden. We hebben enkele malen contact gehad over de voortgang, maar helaas heeft u veel geduld moeten hebben. Inmiddels is het pakket op plaats van bestemming.
Mede namens Kiala onze excuses voor deze vertraging!
Team Nummer Zestien.

Duidelijke website met goede service!

Leuke collectie kleding. Maar er worden hoge verzendkosten bij aankopen tot 75 euro in rekning gebracht. Ik zal de volgende keer eerst kijken of dezelfde kleding op andere websites zoeken die geen... Leuke collectie kleding. Maar er worden hoge verzendkosten bij aankopen tot 75 euro in rekning gebracht. Ik zal de volgende keer eerst kijken of dezelfde kleding op andere websites zoeken die geen kosten in rekening brengen én gratis aan huis leveren.

Leuke collectie kinderkleding

Bereken geen kosten voor het verzenden van binnenlandse aankopen. Bovendien moest ik deze ook nog ophalen bij een Kiala punt. Levering aan huis was nóg duurder. Dit is niet klantvriendelijk.... Bereken geen kosten voor het verzenden van binnenlandse aankopen. Bovendien moest ik deze ook nog ophalen bij een Kiala punt. Levering aan huis was nóg duurder. Dit is niet klantvriendelijk. Eventueel kosten bereken voor retourzendingen is er meer begrip.

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Ook voor ons is het versturen van pakketten helaas niet gratis.
Beste Klant,
Ook voor ons is het versturen van pakketten helaas niet gratis.
De kosten die wij in rekening brengen zijn slechts een deel van de werkelijke kosten die wij betalen aan bv Postnl en Kiala.
Thuisbezorgen via Postnl is inderdaad duurder dan afhalen bij een Kialapunt, de service is dan ook hoger, en daar hangt een prijskaartje aan.
Wel mag u artikelen die niet naar wens zijn, gratis via een Kialapunt aan ons retourneren.
Wij hopen op uw begrip.
Team Nummer Zestien