Gemakkelijk en duidelijk online

Makkelijk te bestellen, duidelijke info, snelle leveringen, betrouwbaar. Super leuke babymerken!

Klantvriendelijk helaas niet altijd alles leverbaar

Klantvriendelijke klantenservice, retour wordt snel afgehandeld

Aantal keren zaken besteld en dan schijnen ze niet in het magazijn te zijn. Dat vind ik echt niet kunnen.

Reactie Nummer Zestien:

Beste Klant,
Beste Klant,
In principe is alles wat u online kunt bestellen in onze webshop ook leverbaar. Helaas komt het incidenteel wel eens voor dat uiteindelijk blijkt dat een artikel niet juist geprijsd is of dat we het bestelde artikel gewoonweg niet kunnen vinden.
Ook wij vinden dat erg vervelend en doen ons uiterste best om dit te voorkomen. Jammer genoeg worden ook bij ons soms fouten gemaakt, onze excuses hiervoor.
U heeft van ons inmiddels een kortingscode ontvangen zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen zonder verzendkosten te betalen.
Team Nummer Zestien.

Goede ervaring. Alles goed geregeld.

Goede collectie

Geen.

Renata

Prima! Snelle levering, kan altijd retour, de retoer bon zit er al bij, en is via kiala gratis!
Ik zou het wel prettig vinden als er meer foto's van de producten te zien zijn. Ik had een broek gekocht, bleek er een flinke horizontale rand van een andere stof op de beenlengte te zitten. Dit had ik niet kunnen zien, anders had ik hem niet besteld.

Zeer klantvriendelijk, oplossings gericht en behulpzaam, ook de sail kan je retour doen en aankoop bedrag terug krijgen, retourneren is kosteloos via kialla!

Meer en betere foto's van de kleding met oog op detail.

Duidelijke weergave van produkten

Track and trace via Kiala geeft onvoldoende info (Te laat)

vd kamp

Prima service vriendelijke klantenservice met advies op maat!

Nee

Nvt

Duidelijke foto's webshop

Ok, maar verzending te lang en verpakking product slecht

Verzending via Kiala is lang en dus niet levering dag na bestelling!!! Beter aangeven dat dat via kiala niet t geval is.
Verpakking mag beter. Nu niet extra inpakpapier of zakje, maar...
Verpakking mag beter. Nu niet extra inpakpapier of zakje, maar gepropt!! in zak. Was erg gekreukt. En dat voor deur Scotch en Soda mannen jack! Meer aandacht dus aan verpakking, moet kadootje zijn??

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Beste klant,
Kiala heeft inderdaad een langere verzendtermijn dan Postnl, maar is dan ook goedkoper. U vindt deze informatie over de verzendtermijnen ook daar waar u de keuze maakt. Wellicht heeft u deze over het hoofd gezien.
Uw opmerking over de verpakking nemen wij zeker ter harte en zullen dat hier meenemen in ons overleg.
Team Nummer Zestien.

Ronald De Reeder

Prima ervaring met mijn eerste bestelling, ging snel en makkelijk.

Gewoon doen wat het beloofd heeft!

Wilde eigenlijk meer kleuren van de Blue Industrie broek maar die zie ik helaas niet op de site.

Dirks

Goede site.
gratis zenden en retourneren (zeer belangrijk).
Goede communicatie.
Snelle service